Skip to main content

KENAPA LELAKI TAK KACAK DAPAT AWEK CUN!

Assalamualaikum...



selamat petang semua...
Korang pernah tengok lelaki tak kacak
tapi awek cun giler..comel,geram je tengok..

dalam hati mesti terdetik..

"cemana la dia ni boleh dapat awek cun gini..
muka dia tak la ensem pun..
siap ada parut orang minyak lagi kat muka..."

pada yang tertanya2 tu meh nak kasi tau rahsia nya..
korang tau tak lelaki tak kacak ni
lebih mudah untuk didekati..
sebab depa tak sombong tau..
pandai mengambil hati..
depa sedaq la kekurangan diri depa tu..

depa jugak lebih memahami orang perempuan ni...
sebab tu depa tau orang perempuan bukan kesah
sangt pun tentang paras rupa ni..yang penting pandai
ambik hati..jadi depa gunakan itu
sebagai umpan ..

Lelaki ensem pulak perasan bagus..
asyik kontrol ensem..
tak reti nak buat lawak depan awek2..
konon takut jatuh saham..
selalu pikir dia yang terbaik
dan susah nak merendah diri lagi2 bab
penampilan diri...

sapa setuju angkat tangan..
yang tak setuju..pi cabut rumput kat sana!


sekian..

berita cuak hanya di ituini...:

Comments

  1. BETULL!!!!!! HAHAHAAH
    memang banyak nampak prmpuan cun giler lakinye serabai.. tapi bahagia..
    bila ade kawan ni pulak, dia cantik, balak dia hensem.. tapi asyik bergaduh je.... last2 putus.. bukan sekali.. dah banyak kali...

    ReplyDelete
  2. my ex-roomates..dia mmg cantik banget tp tgk bf dia adoiiii...skrg da pon kawen...

    ReplyDelete
  3. tapi pernah je jmpa laki yang ada awek cun, sombong gila. mcm bangga jer. nyampah mak cik. hahaha..

    ReplyDelete
  4. agak setuju kak D..lelaki encem cam poyo hot...dia mcm perasan kalau kite nak kawan dgn dia, takut kita nak tackle dia..padahal berkawan jek

    tp ade lelaki encem Ok...biase2 jek...

    ReplyDelete
  5. kew laki cm tue control macho...

    haha!

    tapi skunk mmg ramai awek cun giler, tapi bf xda la hensem mana.

    ada plak awek blaja tggi2, tapi bf stakat keje bese jew..

    tapi semua tue x pntg, janji hati baik dan ikhlas dlm hubungn. huhu..

    ReplyDelete
  6. hihi..jodoh tu kan diana...

    p/s: kenapa entri diana dari tadi asyik ada gambar api tu.

    Ada usahasama ya dengan blog Strider Buzz tu?

    ReplyDelete
  7. Alah, lelaki yg konon kacak tu perasan dia dah cukup kacak utk memilih. Tapi selalunya salah pilih. Padan muko!

    ReplyDelete
  8. patut laa sy xde gf lagi..mungkin sbb saya kacak kot..sebab tu pompuan takut nak dekat..hahahaha :))

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  9. betuuuuul!
    sy sokong dgn akak
    so sy nak pilih lelaki yg sedg2 jek
    kikiki

    yg pntg die syg saya
    ohh
    siapalah suami sy nnti
    hihihi =]

    ReplyDelete
  10. alaaa kenape kene cabut rumput pulak ni wuaaaaa... cop3 saye tak setuju.. sikit la.. hihi sbb sbb sbb ade lelali yg tak emsem tapi perasan ensem .. pastu wah cakap sume nak lebih.. adoiii.. tp sy think positif la kat ctu. mgkin die nak cover yg die tak emsem, so bile die buat mcm tu, awek lekat.. padahal, tak kuase den hahaha.. jangan mare kakkkk :P

    ReplyDelete
  11. setuju~~~~~~ laki x ensem pandai amek ati..jaga prasaan kite..pandai wat keje2 umah..mak pak kite pon sejuk je tgk orgnye even x hensem prangai baik , hati baik

    ReplyDelete
  12. kat mne nak cabut rumput ni? hahaha,...

    ReplyDelete
  13. betul akak...pompuan bukan kisah sangat paras rupa, panda jaga hati tu yang penting =)

    ReplyDelete
  14. hahahahaha~ agak tidak setuju la jugak , x semua orang yang ada rupa tue macam tue kak dan x semua juga yang x de rupa bersikap begitu.. pokok pangkal hati sebenarnya.... ayat cover konon cik abe hensem la nie hahahahaha~

    ReplyDelete
  15. haha...kadang2 yg xensem ni curang je lebih..mulut manis le katekan..kah3..#fakta..=='

    ReplyDelete
  16. biar tak kacak asalkan ayat manisss .

    keh3x~

    ReplyDelete
  17. alhamdulillah cmni je rupaku..

    ReplyDelete
  18. setuju!nak angkat dua2 tangan sekali!

    ReplyDelete
  19. lbh selelsa berdampingan yg tak encem mana..hehe.tak suka ngan yg bajet encem tp perangai menyakitkan hati

    ReplyDelete
  20. huhuhu.. bila ada vice versa.. barulah complete each other.. tak gitu... seimbang la yang hensem dgn tak cun dan yang cun dgn tak hensem.. hukum alam gitu..

    ReplyDelete
  21. patut la ramai kata sy sombong..kih kih kih.. soryy ayat perasan ni..kah kah kah

    ReplyDelete
  22. setuju sgt kak! terima kasih sbb buat entry ni....sebab laki sy pon tak hensem tp sy cun woo! cehh! *perasan saja

    ReplyDelete
  23. ahhh... kene menghodohkan dirilah nampaknye !!!

    ReplyDelete
  24. nasib baik tak ensem..syukur^^

    tapi awek tak nak dekat pun,hehee

    ReplyDelete
  25. haahhah...teruk org hensem kena ngan diana...
    tp fizo omar hensem..nmpk cam baik n x smbg jer..
    tmbh2 lam citer soffiya..hihi

    ReplyDelete
  26. owh saya terlast hari ni...so sy terima denda gi cabut rumput sbb saya kacak telajok..hok3 :)

    ReplyDelete
  27. hurm..saya bese2 je kak..akakak

    ReplyDelete
  28. macam tak percaya je pompuan tak kisah sangat dengan paras rupa..haha

    ReplyDelete
  29. hihi..sokong2..pepn jodoh..kt xtau..semua ketentuan ilahi..

    ReplyDelete
  30. heidi klum dengan suami dia. saya sangat suka pasangan tuu. nampak sweet je ^^

    ReplyDelete
  31. urm...x suma laki hensem camtu..

    tp mmg bese jumpa couple tak sama2 cantik...mereka melengkapi kelemahan antara satu sama lain..

    Diana ditag

    http://hijauhazel.blogspot.com/2011/10/gimi-ditag-maka-blogger-seterusnya.html

    ReplyDelete
  32. Lelaki tak hensemn ni biasanya 'cool n steady' tak sombong sebab tu cewek cantik tertarik. Dia bijak memanfaatkan kelebihan yg ada pada dirinya dan bijak memahami jiwa wanita.

    ReplyDelete
  33. hensem tu bonus jer..

    karang kalau hensem sgt..risau plak pakwe/laki kena kebas..haha

    ReplyDelete
  34. setujuuuuu!pkwe ct xensem.ct xcOmey..digabung skali memang sesuai lah.hahaha..yg pnting kami bahagis..eceh!

    lau dapat laki hensem, rmai pemint, kita gak yang gundah gelana xtentu hala..

    ReplyDelete
  35. Saya ni taklah hensem sgt,tp ramai pulak yg kate sy ni hensem.Tk fhm lah.So sy mgkn dpt kawin ngan ppuan yg super-duper lawa la kot.Senang cerita

    ReplyDelete
  36. abeh camner plak kalo laki yang dpt awek cun, tp gundah gulana gak sebab awek dia tu jadi rebutan ramai dari golongan lelaki sampailaa golongan pompuan yang minat pompuan....tu lagi jenuh sebab nisbah awek cun tu lagi byk dari nisbah laki yang kurang hensem...

    ReplyDelete
  37. 2 tahun lepas saya kata saya tak kacak tapi 2 tahun kemudian saya rasa saya dah makin kacak..tapi masih perempuan takut nak dekat..hahaha..acaner tu??hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  38. 2 tahun lepas saya kata saya tak kacak tapi 2 tahun kemudian saya rasa saya dah makin kacak..tapi masih perempuan takut nak dekat..hahaha..acaner tu??hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Contoh lelaki kacak acah macho ni la diaaaa..hahhah

      Delete

Post a comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

RESEPI BIHUN SUP DAGING SEDAP DAN MUDAH

Assalamualaikum...



Suka watermark yang mana??Yang gambar atas  atau gambar kat bawah nun ??saya buat watermark ni guna app kat enpon je ..hehe..jadi lah.kan.Dari tak de..Ok..lupa kan pasal watermark tu..Hari ni makcik buat bihun sup..Punya la sibuk hari ni letih tak tau nak cakap la..sekali bihun sup dah siap makan sikit punya berselera..Bihun sup ni yang sedap sangat atau makcik yang lapar..tak tahu la..hehehh..

Dah selalu buat bihun sup tapi tak pernah terlintas nak share resepi kat blog..hari ni makcik turunkan ilmu buat bihun sup pulak..Saya guna daging 1/2 kilo sahaja.lepas tu hiris nipis2 sebab yang nak makan ni budak2.Masak pun cepat lembut..senang budak2 nak kunyah.kalau buat jual tu biasa nampak dia potong  tebal2 dalam 1 inci...ada yang potong kecik2.Ikut suka ampa nak potong macam mana yang penting kuah kena sedap.

Untuk sambal pulak saya buat sambal kicap.saya memang tak reti makan bihun sup dengan sambal merah tu..rasa tak selesa bila makan serbuk cili yang di tambah air…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …