Skip to main content

DEPA MAIN SUAP2 AIS KACANG TAK KAN HANG PERCAYA DIA LAGI KOT!

Assalamualaikum...

Selamat malam semua...
korang tengok dah kan video
bergaduh berebut lelaki tu kan???

Aku ingat kan tak ramai perempuan gitu..
rupanya ramai..
perempuan cemana yang aku maksudkan tu??
ha..perempuan yang percaya sangat dengan lelaki ni..
tu yang korang nampak kat video ..kan??
yang versi blog punye korang dah baca belum..??
hahahah...

Yang versi blog punya lain sikit..
dah jelas terang benderang lelaki tu
dok makan ais kacang bersuap2 dengan perempuan lain..
dia siap upload gambar tu
tapi sebab lelaki tu pujuk merayu call siang malam
dan buat pengakuan kata tu sepupu dia
terus si gadis hilang marah...

Aduhai..adik2 oi..
sudah2 la menipu perempuan..
dan sudah2 la termakan tipu helah lelaki..
Bila tengah muda ni nak bercinta sangat
jangan la sampai dah nampak salah depan mata
pun masih nak percaya kat lelaki tu.

Tinggal kan je..
kamu muda lagi..masih ramai la lelaki
yang setia kat luar sana..
masa zaman sekolah ni
kita orang perempuan tak kan mati la
kalau tak de cinta dari lelaki..

Mula aku nak ajar adik2 kecik ni
supaya jadi jahat nih..
hahahah

Comments

  1. aduhai perempuan2, mudah sangat termakan pujuk rayu lelaki, walaupun banyak kisah pengajaran yang berlaku pada diri sendiri (!) dan orang lain, tapi tetap lagi tak nak ambik pengajaran...

    ReplyDelete
  2. lawak dan malu bergaduh sebab lelaki. lelaki itu mseti bangga sebab dia bajet dia hot. haha..

    ReplyDelete
  3. loo..
    x tgk lagi kak
    kat ne tgk ni?
    heheheh
    tulah pasal..dah sah2 playboi
    hayooo
    x paham jugak sy..
    emm3..

    ReplyDelete
  4. x tgok lagi..hurm..sgt memalukan kalau ppuan bgaduh pasal lelaki ni..si lelaki pulak pandai pujuk rayu biasalah hati adik2 ni mudah sgt cairnya..hahaha

    ReplyDelete
  5. video ape?tak tengok lagi..

    pompuan ni bile dah sayang, sayang nak tinggal..macam wanie jugak..huhu..harap2 xde yg curang..

    ReplyDelete
  6. video apakah tapi zaman sekol mmg otak pun ciput lg..tu yg susah nk pk..

    lariiiiiii

    ReplyDelete
  7. tak tengok. malas. nanti rasa menyampah huhu

    ReplyDelete
  8. yg pompuan pon..jgn cepat sgt peraya kata lelaki

    ReplyDelete
  9. hehe kenapa,mesti ppuan tu fikir tanpa lelaki dia tak leh hidup..aikkk

    lelaki takde,ibubapa kan tetap ada??kalau suami lain ceritalah...hehe

    ReplyDelete
  10. dah sayang sangat,nak buat camana lagi.marah-marah pun sekejap jer.

    ReplyDelete
  11. video ape ? tah penah tengok punnn

    ReplyDelete
  12. oh..mish ketinggalan nampaknya....xtau plak pasal bena nih. aishh.


    perempuan tu takut ia tak kawen la tu. tu yg p malukan diri sendiri.

    ReplyDelete
  13. dorang ingat gaduh2 mcm tu bagus sangat . entah2 lelaki nya dah gelak2 tengok video dorang . bangga !

    ReplyDelete
  14. setujuuuuu!!!! kawan ct pon cmtu...membara gak dihati..nasihat xmO dengar..eiiiiiii...geram2

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …