Skip to main content

10 HADIAH YANG WANITA SUKA

Assalamualaikum...

Perempuan mana masa bercinta tak dapat hadiah????kesian......hehhehe...nak bagi hadiah kat teman wanita memang boleh buat kepala pening..kan??korang tau tak ada sepuluh benda yang dijamin 99% orang perempuan akan terima.memang nampak hadiah2 ni biasa2 je tapi inilah salah satu hadiah yang orang perempuan suka...pilih2..heheh

kita mula dari tempat ke sepuluh la ye..baru suspen!hahahah

10.bunga




9.coklat

8.eksesori

7.pakaian

6.perfume

5.gadget



4.kasut

3.beg tangan


2.cincin

1.makan malam


tu je....
ada yang suka kereta..
tapi kalau mampu belikan je la...
hehehh

sekian..

Comments

  1. 6 drpd 10 penah la bagi kat perempuan.hehehe.

    ReplyDelete
  2. tapiii..saya tak suka no 9 & 10 tu.

    ReplyDelete
  3. 10-ada prmpuan x suka bunga
    9-laki pun suka coklat.hehe
    8-hmm, apa tu? huhu
    7-lbh tepat, kain... haha
    6-laki pun sama
    5-lelaki lbh minat dan pro kot
    4-yg ni buat sy tension. xpnh cukup
    3-yg ni pun x pnh cukup
    2-yg ni boleh diterima.exclusive
    1-sy mkn bila masa pun boleh. haha

    ReplyDelete
  4. hadiah yg wani suka mcm tak termasuk dlm list tu...hehe

    ReplyDelete
  5. waaa...tp xsuke sgt bunge ngn coklat..yg lain3 tu suke..hehehe

    ReplyDelete
  6. saya percaya jika apa sahaja yg dihadiahkan dgn hati yg benar2 ikhlas..keronsang murah pun dianggap bagai permata..tp jika mampu, jgn terlalu berkira..

    ReplyDelete
  7. ak bgi ak jer kat c dia.. hahahha..

    nak taw nikmat dunia ? jom..=)
    http://lolz-l.blogspot.com/2011/10/6-nikmat-dunia.html

    ReplyDelete
  8. 1st : cinta yg ikhlas dari seorang lelaki kot kak..heeee..sukeee..
    ade lg kak,teddy bear!

    ReplyDelete
  9. macam tertinggal saja... hehehe.. tedy bear lah kak diana :)

    ReplyDelete
  10. biasanya pompuan bagi hadiah kat saya. dari zaman skolah lagik... padahal x de pape pn.. camno tu? keh3.... tapi dalam 10 list akak tu, saya penah bagi cincin kat awek saya...

    ReplyDelete
  11. baru jer bagi hadiah dan dapat hadiah dari seseorang..lelaki pun suka apa.haha

    ReplyDelete
  12. Yg paling melonjak keriangan tu bila dpt coklat bhahaha...nk makan time tu jugak

    ReplyDelete
  13. akak suka coklat..sebab boleh makan..hahahaha :)

    ReplyDelete
  14. betol! best kn kalo dpt bnda2 ni..nk lg gadget!haha

    ReplyDelete
  15. tak suka bunga, sesetengah ppuan suka benda yang lelaki tu buat sendiri, cth nya kad buatan sendiri, sweet sgt, :)

    ReplyDelete
  16. makan malam ke makan siang ke bab makan saya paling suka...=)

    ReplyDelete
  17. no 1 mkn malam? woah! senang! x pyh susah2 pikiaq nk beli hadiah apa dh.. ;-p

    ReplyDelete
  18. mish suka aksesori. rantai ke cincin ke. hadiah baju palinggggg tak suka! hehehe

    ReplyDelete
  19. shera paling suka cincin dgn coklat.. mmg tak dapat dipisahkan la

    ReplyDelete
  20. wife saya satu aja yg dia suka...MAKAN MALAM...hahahaha..
    bunga dia akan suka kalau bunga tulip...:P

    ReplyDelete
  21. suka coklat.... tu yang paling best... hihihi
    - Mia Liana -

    ReplyDelete
  22. Kalau akak yang dah berkahwin, semua 10 hadiah tu akak nak!! :)

    ReplyDelete
  23. Saya suka kalau dapat no. 2, 6 & 9 tu! Cincin tu lebih-lebih lagi laa. :))

    ReplyDelete
  24. saya suka perfume dengan cincin.. rasa dekat jek.. hehe

    ReplyDelete
  25. paling best dapat barangan mewah tu la :)

    ReplyDelete
  26. Da antr hadiah d atas memg Penh dpt hhhehe

    ReplyDelete
  27. teringinnya nk dapat hadiah... apa pon hadiah semua saya terima

    ReplyDelete
  28. Salam, hahaha bagus...sy paling suka aksesori...sbb murah, dan dgn harapan bila murah tu, si dia akan bagi pelbagai sikit..haha dptlah byk sikit.. :p

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …