pengantin yang huduh atau baju yang tak lawa???

Assalamualaikum...

Selamat petang..
jom jamu mata dengan rekaan2 gaun yang hebat..
ekekkeke..hebat ke pelik???
kalau korang nak tak pakai gaun2 gini..















korang suka yang mana???
sapa2 nak kawen mungkin gaun2 diatas boleh dijadikan ilham
untuk gaun korang nanti..
hehhehehe...


sekian...

credit:stomp

Post a comment

19 Comments

  1. aduhaiii tak sanggup ku nak makai nya...huduh sungguh laaa...

    ReplyDelete
  2. yg pakai cat semata tu mcm menarik..wawawawa~ pengsannnnnn mak mertua tgk @__@

    ReplyDelete
  3. kalau anum memang x sanggup nak pakai

    ReplyDelete
  4. hehehehe....tak tahan baju perantin macam pocong tu, yang ke -2 nampak perut buyung tu
    kelakar giler

    ReplyDelete
  5. suke yg last sekali tu la..haha

    ReplyDelete
  6. sabo jer lah! :D

    ReplyDelete
  7. apelah macam tu.. burok benoo

    ReplyDelete
  8. tajuk post ni memang dasat sampai leh buatkan orang terasa ati. hahaha kalau tgk pada post ni, baju yg x lawa

    ReplyDelete
  9. nak yg ada burung2 kat ats tue :) huhuhu

    ReplyDelete
  10. paling ok dr yang x ok maybe pic yg k 2...x pun yg gaun mcm ada coklat bulat2 tu..nti senang terus tabur kt budak2..hehe

    ReplyDelete
  11. pengsan tetamu pakaian pegantin ghope tu. hilang akal ke ape?!!!

    ReplyDelete
  12. alamak..cam pelik2 je fesyen dia kak..sy ska tgk pompuan pakai gaun yang simple..hehe..tapi pompuan nie lain macam skit..lagi pelik lagi laa dorang suka..hahaha..

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  13. akkk ape he nye yg pelik bebeno gaunnya tu.

    ReplyDelete
  14. bhaha. lawak pon ada gak nih. lawa pon ada jugak

    ReplyDelete
  15. hahaha... agak2 ada tak orang malaysia nak pakai gaun2 tu semua?

    ReplyDelete
  16. tak sanggup la nak pakai gaun2 ni... ish3..

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)