ZUL MUHAMMAD

Showing posts from September, 2011Show All
nak bagitahu ke tak kat blogger ni??
Kelemahan shoutbox di page lain.
SUPERMIERA ke??ingatkan ELFIRA LOY..
BLOGGER DAN NOVEL
Kat Bloglist dia tak de link kita weh!!
Dulu guna kain batik lama je.
CARA MENGHADAPI SAAT BERTENGKAR DENGAN PASANGAN.
Dia dah tak romantik lagi..
Nak ketiak cerah...
Blogger kena pandai bahagikan masa
Fanna......
Oi makcik..buat baik biar la bertempat..!!
Jangan simpan ikan segar terlalu lama
Bila anak sudah pandai mencuri.
Mereka dah jemu ke?
Korang takut apa??
Blogger perlu ada sasaran.
TILL THE END
IBU TIRI
Tangani sikap anak yang mahu apa yang dia lihat.
Taman  permainan yang unik.
Entry untuk Amy Sinar Raudah.Jangan kecil hati ye.:p
Nyamuk !
PERHATIAN::Jadi Blogger kena tau juga tentang ini.
Apa boleh kita buat dengan mouse komputer yang dah rosak?
Jangan Biar Diri Kita Di Pandang Rendah
Bila cucu asyik dimanjakan..
Blogger ini  mencuri perhatian aku..
Tak baik tau ...heheheh
Haiwan pelik yang mengerikan.
STORY ABOUT MY LIFE
pengantin yang huduh atau baju yang tak lawa???