Monday, 29 August 2011

sekilas ilmu..

14 comments:

  1. wahhhhhh,yg simpang malaikat 44 tu ramai yg suka sebut,apapon terima kasih ye kak share ni...


    selamat hari raya kak :)

    ReplyDelete
  2. hehe.. memancut2 gtu. thanks for sharing info ^^

    ReplyDelete
  3. Salam Diana,

    semasa ngajar di Sabah, memang ada orang sana yang amalkan tidak boleh putung kuku semasa bulan puasa. Tapi sudah semakin kurang amalan tersebut...

    Salam Aidilfitri...
    buat Diana sekeluarga.

    ReplyDelete
  4. Jawapan yang selamba dari Ustaz Azhar Idrus - kalau tak faham juga, tak tahulah nak kata apa. :)

    ReplyDelete
  5. terima kasih kak kongsi ilmu ni... :)

    ReplyDelete
  6. thankx kak atas perkongsiannyer.. ilmu

    ReplyDelete
  7. perkongsian menarik..tq diana..wahh darah memancut2 mmg gerun dgr

    ReplyDelete
  8. yg simpang malaikat 44 tu selalu saya dengar...apa maksudnya pon saya tak tau...mcm2 la org kita ni...=D

    ReplyDelete
  9. thanks untuk info ni akak...memang berguna...

    selamat hari raya akak...sori kl ada terkasar bahasa or silap spnjg kita kenal..

    ReplyDelete
  10. ustaz azhar mmg power je jwpn die

    ReplyDelete
  11. Thanks sharing..ilmu sgt berharga ni :)

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();