Segmen Ramadhan Jejaka Terhangat: Makanan Buka Puasa Kegemaranku

Assalamualaikum...

Malam ni aku nak join segmen dari blog paling hangat..:psegmen ni tentang puasa..tentang makanan apa yang paling kita suka bila berbuka puasa..

sebenarnya kemarin ada join dah segmen ginitapi sebab menu buka puasa yang aku suka ada banyak jadi bolehla join sekali lagi..kan??Antara makanan yang aku suka ialah...



tapai..perut tengah kosong makan pulak tapai..yang perut nipis jangan ikut ye.aku tak pe..perut tebal..heheheh.tapai sangat sedap ok...ketagih dah rasa ni..:p

lepas tolak tapai kena ada la..



kuih masalodeh..ini sebjik tak cukup tau..sebab lepas sembahyang nak makan lagi..kalau pedas2 lagi syok..suka yang gebu2.

nak tag miezah
Previous
Next Post »

6 komen disini

Click here for komen disini
miezah
admin
4 August 2011 at 22:44 ×

terima kasih sbb tagged ..
6ti miezah join ,, ^_^

Reply
avatar
cucu umie
admin
4 August 2011 at 23:47 ×

tapai pulut serius sedap sis..hahah

Reply
avatar
5 August 2011 at 11:06 ×

owh, nama kuih tu masalodeh rupanya. JT tau makan je. tp mmg sedap la makan sambil tgk tv. hehe..tapai mmg byk org jual kat bazar. sedap, tp bahaya mkn byk2. bleh demam. =(

thanks join segmen ni. list nama dah update. nanti check la kat blog JT kalo rajin yek. hehe..

Reply
avatar
5 August 2011 at 12:07 ×

Masal0deh mmg ari2 mkn sbb adeq ipar jual kuih tu kt bazar.. Budak U nga cuti kan.. Cari duit p0ket.. MissCt tukang licinkan.. Haha

Reply
avatar
Fahz
admin
6 August 2011 at 15:32 ×

masalodeh best dimakan time panas2kan..suke gak masalodeh :) selamat berpuasa..

Reply
avatar
cIk PikA
admin
7 August 2011 at 19:03 ×

sedapnye masalodeh...

Reply
avatar

sila tinggalkan komen anda...:) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment