Saturday, 27 August 2011

NOK TIANG GOL!!

heheheh..

22 comments:

  1. adehhhhhh...konpom dpt tiang yg diminta!

    ReplyDelete
  2. owoh..mamat-mamat... Arap ye boleh la tiang gol hok ye nok tu.. bahase kelah kemaing... hahahaa

    ReplyDelete
  3. kekgi ambe gi ato tiang go ke mung deh mamat..kahkahkah

    ReplyDelete
  4. ehehe..knape tak tulis pakai format bahasa melayu yang betul..huhu

    ReplyDelete
  5. haha..pekat giler slanga ganu nyer walaupun dalam tulisan pun..=)

    ReplyDelete
  6. bace bnyk kali pown leh gelak lg..haha

    ReplyDelete
  7. hahaha... hebat la sape tulis surat ni...

    ReplyDelete
  8. pekat sungguh wh.. tiang gol punya pasal.

    ReplyDelete
  9. kesiang die nok main bola takdop tiang gol.. hahaha loghat ganung molek

    ReplyDelete
  10. Assalamualaikum Diana

    kalau tak da tiang gol
    selalunya boleh gadoh....
    seorang kata golll seorang lagi kata tak golll....he he

    ‘TAQABBALULLAH MINNA WAMINKA’ (Semoga Allah menerima amalan kami dan amalan kamu)

    Wassalam

    ReplyDelete
  11. ekekekeke~pekat benor slangnya :P

    ReplyDelete
  12. fuuhhh..ada sikit yg kb tak paham.. :P
    tp kesimpulannya kb paham.. nak tiang gol.. kalau kb jd ketua kmpung. kb belikan laaa..

    ReplyDelete
  13. kih kih..bahasa terengganu ni.. dok rok cetong ...kih kih kih

    ReplyDelete
  14. ada member tag kt wall fb..baca dok pahang mane bhs ganu ni...
    byk kali bc baru pahang...hehe

    ReplyDelete
  15. pekatnyer bahasa..hehe,moga dpt lah tiang gol yg diminta

    ReplyDelete
  16. nsib baik paham jgak sikit2 apa dia nk mintak ni, hukk...

    ReplyDelete
  17. hahaha.. piau! kalau karangan spm, kompom fail! heheh..+

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();