MURTAD KAH DIA??

Assalamualaikum...

3,4 bulan lepas kalau tak salah pernah kecoh isu
hajjah yang meghina islam..ingat tak??
dan hari ni wajah sebenar sipelaku
sudah tersebar dimerata2..semua orang boleh
tengok wajah sebenar seorang islam yang ingin menjatuhkan agamanya sendiri.

Siapa yang tak marah bila agama kita dipersendakan.
tambah marah bila sipelaku jugak seorang islam.
kecewa,terluka,sedih semuanya bercampur baur.
di saat kita bermati matian
menyebarkan agama kita
ada pulak gunting dalam lipatan..sangat kecewa!



Ada yang seakan sangsi islam kah dia??
kalau dilihat dari namanya dia memang islam..
dan jika benar dia islam..
dia sudah dikira murtad.

korang mesti ingat lagi entry tentang rakan serumah aku
yang telah murtad.
benda tu terjadi depan mata aku.
sebab itu lah isu murtad adalah sangt2 memberi kesan
dan sentiasa menjadi perhatian aku.
aku tak boleh terima benda2 macam ni.
bagi yang tak baca lagi entry tu boleh klik sini..

sekian....

Post a comment

12 Comments

  1. Sedih dengan cerita2 sebegini. Sama2lah kita doakan agar beliau bertemu jalan kembali.

    ReplyDelete
  2. kat facebook skrg pun dh ada group murtad...kalu x silap ezzu nama group tu "murtad in malaysia and singapore"..

    ReplyDelete
  3. Ya Allah betapa nipisnya iman mereka , semoga mereka mendapat balasan di atas perbuatan mereka dan semoga juga pintu hatinya terbuka untuk kembali ke pangkal jalan,.

    ReplyDelete
  4. kantoi pon dy kan kak akhirnye..

    ReplyDelete
  5. alamak..asl gmbar dia tak kuar plak..isk.isk..xpe2..nanti blh umh sy tgk blk..mean time nak baca entry lama dulu..haha

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  6. semakin lama semakin banyak perkara macam ni berlaku... semoga mereka yang terlibat dapat kembali ke pangkal jalan juga semoga diri kita tidak terjerumus ke jalan tersebut...

    ReplyDelete
  7. sedih tgk sebangsa yang seagama cuba menjatuhkan agama sendiri dan berpaling tadah..

    ReplyDelete
  8. apa yg patut kita lakukan ...kenapa lemah sgt umat islam zaman ini ?

    ReplyDelete
  9. sedih la..x tau nak kata apa lagi dah dengan manusia2 seperti 'makcik' tu..patutnya orang macam ni terus je kita hukum kat atas dunia ni je..yg selebihnya biarlah di akhirat nanti la pulak dia terima pembalasan yang setimpal..

    ReplyDelete
  10. semoga kita semua ditetapkan iman dan takwa kpd Allah..

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)