Thursday, 25 August 2011

MAISARA::Bintang

Assalamualaikum....

Selamat pagi semua...
lagi 4 hari kan nak raya??

Cerita raya lagi...??
tak nak la..kita cerita pasal lain...pasal maisara.
maisara tak bangun tidur lagi time ni..
nak tidur punya la susah..
bila dh tidur susah nak bangun pulak...
tambah sejuk2 macam ni lagi la dia syok melayan mata.

bila dia lambat bangun
rasa sunyi je rumah ni..
rasa nak kejut je dia bangunn.
tapi kalau dia bangun kang mulut dia tak berenti2
bercakap aku pulak yang pening..hahhah...

kalau mandi kan dia macam ada
sepuluh orang dalam bilik air..
padahal mulut dia je yang berbunyi..
teringat masa mandikan dia petang semalam..

Maisara:ibu..nanti kita beli ubat gigi oren nak tak?

Ibu:ubat gigi ni kan ada lagi..buat apa nak beli lagi..

maisara:bukan untuk saya.untuk ibu la..

Ibu:ibu tak berminat..

Maisara:eh!!kita ni bukan peminat la ibu..kita ni BINTANG.

Ibu:Bintang apa nyeee???

maisara:bintang yang berbakat.saya nak berada dalam newspaper..

apa2 je la maisara oi..
pening bercakap dengan hang!



sekian...

21 comments:

  1. ekekekeh...

    maisara ni bijak betui mulut dia

    mesti diana dan dia kamcengkan
    sehati dan sejiwa macam
    natasha hudson dgn anak dia :)

    ReplyDelete
  2. nak jadi retis rupanya ye...haha

    ReplyDelete
  3. Hheeee..
    Memang kalau dalam rumah riuh dengan suara anak, bila takdak rasa sunyi kan.. :-)

    ReplyDelete
  4. ekeke~comey betui maisara! plus pandai cakap :)

    ReplyDelete
  5. waaa .. future superstar. hihihi

    ReplyDelete
  6. uik maisara ni banyak cakap ye..meh nak ikat mulut ngan getah..hikhik

    ReplyDelete
  7. seronok lyn bdk kecik ni..dlm satu perbualan boleh ada mcm2 topik..haha hebat hebat..tp smpi satu thp mmg letih la nk lyn kan =P

    ReplyDelete
  8. hehhehhe bijak kan
    er x sabar nak raya

    ReplyDelete
  9. hohohohooho...tiba2 nak jadi artis ye dia...

    ReplyDelete
  10. maisara bintang??


    mari kakak nk mintak sign~~

    aummmm...

    ReplyDelete
  11. ahahah anak2 nie penyeri kita kan D .. mcm2 hal mereka nie .. walau penat bila tgk mereka leka dan luluh segala penat tuu ..

    mcm mana nak hidup tanpa hilai tawa mereka huhuhuh

    ReplyDelete
  12. heheh comelnye maisara. celoteh aje mulutnya.. 'kita bukan peminatlah ibu tapi bintang'. hahha

    ReplyDelete
  13. haha maisara nak jadi bintang kecil ke..

    ReplyDelete
  14. petah berckp...memg nk jdi bintang tu...boleh jdi pengacara..hehe

    ReplyDelete
  15. kelako..
    dari 'berminat'..jadi 'peminat'..lps tu 'bintang' la pulak!

    mmg BINTANG pun..BINTANG hati ibunya lah kan..

    ReplyDelete
  16. maisara ckp newspaper? pergh! dh pndai speaking nowh.. haha..

    ReplyDelete
  17. cakap bahasa baku ekkk..hahaha..

    ReplyDelete
  18. hahaha... sekarang ni pun maisara dah jadi bintang untuk kami semua... hehe

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();