Skip to main content

macam Adik dan abang je..(ye la tu...)

Assalamualaikum....

Meh kita tengok gambar pagi ni...
wah!!!lawanya gamabr orang sedang bercuti2 malaysia ni...
eh!cuti2 singapura..
tapi yang bercutinya orang malaysia...
siapa ye???
alah..yang tengah panas cerita nya pasal putus2 tu...
heheheh...

gambar dari oh bulan!
Tapi kan katanya adik dan abang je...
adik dan abang tak pe la kalau
jalan pegang2 tangan gini...

korang pun kalau ada adik angkat jalan2
pegang tangan gini tak???

ish..ish...
yang bertudung ada nak
pilih jugak yang pakai terdedah2 ni..
apa pun kenal la sudah sikap
susah nak mengaku kesalahan sendiri tu..
kan bagus kalau cakap je
cinta dah beralih arah ke orang lain...

lupa pulak tengah berpuasa...
heheheh....!

sekian...

Comments

  1. Masyaallah Diana, uitttt puasa lah.

    tapikan, siapa nie? Glamour ker tak?
    Baru putus? Putus tunang ker putus cinta?

    ReplyDelete
  2. amboih2..adik angkat pon pegang tangan..haishh

    ReplyDelete
  3. erk..betul ke dia tu?jeng..jeng..jenggggg..... :)

    ReplyDelete
  4. seksi itu best..
    manusia kan hehe

    ReplyDelete
  5. kenapa saya tidak kenal..? uwaaaa .. walhal saya juga artis . erk

    ReplyDelete
  6. no komen lh sis..agaga mungkin dia bhagia kot

    ReplyDelete
  7. haha..jeng jeng..ehh puase lah kak :P

    ReplyDelete
  8. soal hati kan.. bila2 masa je leh berubah.. adik angkt terangkat.hehehhe

    ReplyDelete
  9. wow. .cerita sensasi.. tgk gambar ni baru tahu serba sikt.

    ReplyDelete
  10. saya pelik betul dengan budak bola ni.. tak leh ke cari yang muslimah sikit..adoyai!

    ReplyDelete
  11. OMG.. mentang2 nama dh meletup kan..

    dh mcm kes mawi dlu la ni..

    ReplyDelete
  12. dah alang-alang dituduh ada skandal,baik bagi tengok terus terang.simple of life..hihi

    ReplyDelete

Post a comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …

RESEPI BIHUN SUP DAGING SEDAP DAN MUDAH

Assalamualaikum...



Suka watermark yang mana??Yang gambar atas  atau gambar kat bawah nun ??saya buat watermark ni guna app kat enpon je ..hehe..jadi lah.kan.Dari tak de..Ok..lupa kan pasal watermark tu..Hari ni makcik buat bihun sup..Punya la sibuk hari ni letih tak tau nak cakap la..sekali bihun sup dah siap makan sikit punya berselera..Bihun sup ni yang sedap sangat atau makcik yang lapar..tak tahu la..hehehh..

Dah selalu buat bihun sup tapi tak pernah terlintas nak share resepi kat blog..hari ni makcik turunkan ilmu buat bihun sup pulak..Saya guna daging 1/2 kilo sahaja.lepas tu hiris nipis2 sebab yang nak makan ni budak2.Masak pun cepat lembut..senang budak2 nak kunyah.kalau buat jual tu biasa nampak dia potong  tebal2 dalam 1 inci...ada yang potong kecik2.Ikut suka ampa nak potong macam mana yang penting kuah kena sedap.

Untuk sambal pulak saya buat sambal kicap.saya memang tak reti makan bihun sup dengan sambal merah tu..rasa tak selesa bila makan serbuk cili yang di tambah air…