Assalamualaikum....

Meh kita tengok gambar pagi ni...
wah!!!lawanya gamabr orang sedang bercuti2 malaysia ni...
eh!cuti2 singapura..
tapi yang bercutinya orang malaysia...
siapa ye???
alah..yang tengah panas cerita nya pasal putus2 tu...
heheheh...

gambar dari oh bulan!
Tapi kan katanya adik dan abang je...
adik dan abang tak pe la kalau
jalan pegang2 tangan gini...

korang pun kalau ada adik angkat jalan2
pegang tangan gini tak???

ish..ish...
yang bertudung ada nak
pilih jugak yang pakai terdedah2 ni..
apa pun kenal la sudah sikap
susah nak mengaku kesalahan sendiri tu..
kan bagus kalau cakap je
cinta dah beralih arah ke orang lain...

lupa pulak tengah berpuasa...
heheheh....!

sekian...