Skip to main content

macam Adik dan abang je..(ye la tu...)

Assalamualaikum....

Meh kita tengok gambar pagi ni...
wah!!!lawanya gamabr orang sedang bercuti2 malaysia ni...
eh!cuti2 singapura..
tapi yang bercutinya orang malaysia...
siapa ye???
alah..yang tengah panas cerita nya pasal putus2 tu...
heheheh...

gambar dari oh bulan!
Tapi kan katanya adik dan abang je...
adik dan abang tak pe la kalau
jalan pegang2 tangan gini...

korang pun kalau ada adik angkat jalan2
pegang tangan gini tak???

ish..ish...
yang bertudung ada nak
pilih jugak yang pakai terdedah2 ni..
apa pun kenal la sudah sikap
susah nak mengaku kesalahan sendiri tu..
kan bagus kalau cakap je
cinta dah beralih arah ke orang lain...

lupa pulak tengah berpuasa...
heheheh....!

sekian...

Comments

  1. Masyaallah Diana, uitttt puasa lah.

    tapikan, siapa nie? Glamour ker tak?
    Baru putus? Putus tunang ker putus cinta?

    ReplyDelete
  2. amboih2..adik angkat pon pegang tangan..haishh

    ReplyDelete
  3. erk..betul ke dia tu?jeng..jeng..jenggggg..... :)

    ReplyDelete
  4. seksi itu best..
    manusia kan hehe

    ReplyDelete
  5. kenapa saya tidak kenal..? uwaaaa .. walhal saya juga artis . erk

    ReplyDelete
  6. no komen lh sis..agaga mungkin dia bhagia kot

    ReplyDelete
  7. haha..jeng jeng..ehh puase lah kak :P

    ReplyDelete
  8. soal hati kan.. bila2 masa je leh berubah.. adik angkt terangkat.hehehhe

    ReplyDelete
  9. wow. .cerita sensasi.. tgk gambar ni baru tahu serba sikt.

    ReplyDelete
  10. saya pelik betul dengan budak bola ni.. tak leh ke cari yang muslimah sikit..adoyai!

    ReplyDelete
  11. OMG.. mentang2 nama dh meletup kan..

    dh mcm kes mawi dlu la ni..

    ReplyDelete
  12. dah alang-alang dituduh ada skandal,baik bagi tengok terus terang.simple of life..hihi

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …