Thursday, 25 August 2011

lain kali jangan tanya dah ye.

Assalamualaikum...

Seminggu lepas...

"ni la wajah baru blog saya...
kalau ada apa2 cadangan untuk
ringan kan blog ni bagitau la..ye..
ada yang rasa tak bekenan sila la bagi pendapat.."

kemudian ramai la yang komen...

Joni Jonen said...
bla bla..bla..
..tak payah la letak salji2 ni.bla..bla..bla..

________________________

Mas joko said..
bla...bla..letak la scroll dalam bloglist dan
blogarchive..bla..bla...lalalala..


________________________

Noh Hujan said..
gunakan font yang lebih mudah
dan jelas..bla..bla..bla..

__________________________

Hari ni..
masuk blog dia..
masih lagi macam tu..
tak de apa2 perubahan pun..

lain kali kalau tak nak berubah jangan
tanya pendpat orang tau..
apa tujuan tanya pendapat orang entah la..

nak kata tak buka blog,
hari2 update entry baru..
pelik la..

sekian....

13 comments:

  1. apa2 la diorg ni...mungkin saya pon mcm tu jugak..klu ada pendapat yg suruh buang feedjit tu saya takkan buang...bg saya penting bnda tu...=D

    ReplyDelete
  2. herm... mungkin skdr ingin tahu tpy xnk tukar kot...

    ReplyDelete
  3. muahha..hepe jenis nye die tu kan

    ReplyDelete
  4. hahaha terbaik la kak.. saja nak minta pendapat la tu

    ReplyDelete
  5. haha mesti dia terkedu sbb ramai lak org komplen..mebi dia ingt org akn puji je kot blog dia..adeh~ xleh la gitu kan..huhu~ =)

    ReplyDelete
  6. mungkin dia tgh dlm dilema..hehe

    ReplyDelete
  7. haha, dia takde masa nk edit kot :P

    ReplyDelete
  8. akak tahu..dia nak suruh orang komen 'cantik la ada salji kat blog awak' kahkahkah

    ReplyDelete
  9. kalau blog saya pula, macam mana ? saya mengunakan blogspot, tetapi guna template seperti wordpress :)

    Jom Singgah Blog Zakwan :D

    ReplyDelete
  10. hahahah agak2 suka orang komen je kot, keh3...

    ReplyDelete
  11. dia tak sanggup terima kritikan & perubahan yg tak seiring kehendaknya. kak liza bah ikut suka hati sendiri je..

    ReplyDelete
  12. lol mintak pendapat,tp dh bg mcm tu jugak.mmg nk mkn tangan tu.

    ReplyDelete
  13. hehe..dia xsempat nk baiki kot diana..atau kurang pandai..atau tgh setting idea..

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();