Monday, 29 August 2011

KUPOHON KEMAAFAN DARIMU...


Assalamualaikum..

Dihari yang mulia ni aku nak memohon
kemaafan dari korang semua sama ada yang baru kenal blog aku,
pembaca setia atau pun sesiapa saja yang
pernah terguris rasa dengan
setiap yang aku coretkan didalam blog ini..

Selamat Hari Raya maaf zahir dan batin
semoga
lebaran kali ini membuka ruang untuk kita
lebih mengeratkan silaturrahim yang
sedia terjalin tanpa sengketa dan sakit hati..

Setulus hati juga aku hapuskan segala amarah dan sakit hati
yang mungkin secara sedar atau tidak
datangnya dari korang.
tak de lagi tercalit walau sedikit dendam
dan rasa marah.dan aku harap
kemaafan dari korang jugak..

SELAMAT HARI RAYA
MAAF ZAHIR DAN BATIN...:)

sekian...

10 comments:

  1. Sebelas bulan kita sebar dengki dan prasangka,
    Sebulan penuh kita tebar kasih sayang sesama.
    Dua belas bulan kita berinteraksi penuh salah dan khilaf,
    Di Hari suci nan fitri ini, Kita cuci hati, Kita buka pintu maaf.
    Selamat Hari Raya Idul Fitri, mohon maaf Zahir dan batin...

    ReplyDelete
  2. Selamat Hari Raya jugak kak diana. maafkan diri ini sekiranya ada salah silap sepanjang komen2 kat sini. hehe.. Maaf Zahir Batin..=)

    ReplyDelete
  3. selamat hari raya maaf zahir batin juga bt akak.. ayie mintk maaf jika selama ayie dtng blog akak ayie ad bt mslh mahupon komen ayie yg menguris hati akak.. ayie mintk maaf yer.. salam lebaran..

    ReplyDelete
  4. mmg dpt pengajaran berguna dari blog ni

    ReplyDelete
  5. selamat hari raya...duit raya tahun n i nak bg tak"?

    ReplyDelete
  6. selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin jika ada salah dan silap kak.

    ReplyDelete
  7. Selamat hari raya.
    Semoga syawal kali ni memberi keberkatan

    ReplyDelete
  8. salam aidilfitri..ku pohon maaf zahir dan batin..

    ReplyDelete
  9. selamat hari raya kak... maaf zahir batin...

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();