Friday, 19 August 2011

kelakar atau kacak??[maisara]

Assalamualaikum...

lepas dah sasaran komen untuk hari ni..
seratos komen sehari..
orang lain dok kejar traffic..
aku tak..aku kejar komen je...
hahahahah..

korang pernah tengok animasi kinniku mantaro??
citer katon kat astro ceria..
maisara kalau tengok mantaro tak kelip2
mata tu..
siap senyum2 lagi...
padahal mantaro tu tak elok mana pun muka nya...
cer tengok muka mantaro..



elok ke idak???
tapi maisara tetap minat mantaro..
nak tau kenapa???
sebab bagi dia mantaro kelakar...

Orang perempuan memang suka lelaki yang kelakar..
tak kacak pun tak pe la..
lelaki kelakar banyak kelebihan nya..
dia pandai memujuk..
tak payah memujuk dengan pujian..
cukup buat kelakar sikit dah orang perempuan
boleh tersenyum..

kalau serus je muka dan tak boleh
diajak bergurau orang perempuan cepat bosan
dengan lelaki begini..
jadi lepas ni tak payah la nak kontrol2 ensem sangat.
perempuan lebih tertarik pada yang kelakar..
bukan yang muka jambu2..

heheheh

sekian..

12 comments:

  1. hari ni line mengalahkan siput...ayo...bengang ni.hehe.nak balas komen pun susah...

    ReplyDelete
  2. adik kat rumah ni pun minat sangat citer mantaro tuh..
    erkk..macamtu eyh kak..belajar jadi kelakar la camni.haha..=P

    ReplyDelete
  3. hahaha..sy lg suke org coment2 or bace n3 kite dr stkat kt shoutmix.."hey bw"....kah3..

    ReplyDelete
  4. hahaa.. katun ni kan kelako..sebab suke kentut..kiki

    ReplyDelete
  5. hbt lh maisara nie.... kecik2 dh pndai pilih calon ahahahhaha... :) chomel2... sy pon suke laki yg kelakar. :)

    ReplyDelete
  6. shera tak pernah la tengok mantaro ni... adik shera pernah la kot... tp, sokong kak diana tulis... lelaki kelakar mmg best... ;)

    ReplyDelete
  7. rasanaya kite masa kecik pn cm tue jugak.. haha malu jew!

    ReplyDelete
  8. betul..tak suka laki yg serius sgt..bosan nak hidup sesama.hehee

    ReplyDelete
  9. btol2.haha..aku dpt rse jugak laki2 klakar lg pmp nk dkat!haha.bukan aku la yg klakar ni..mrjuk org len.bkn syok sndri=P

    ReplyDelete
  10. ayie xpernah tgok pon cerita ini..heheeh

    ReplyDelete
  11. thanks dgn ilmunya.. lepas ni nak mengkelakarkan diri..

    ReplyDelete
  12. errr.. sy.. ada masa serius ada masa melawak.. hahaha...

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();