Sunday, 7 August 2011

Buffered earning ada satu je..

Assalamualaikum...

Selamat malam..
entry pendek je ni...

aku dapat be...
terima kasih nuffnang...


be kali ni dari digi iphone4.
orang lain dah lama dapat.
aku baru hari ni dia nak bagi..
apa pun terima kasih untuk digi dan nuffnang...

sekan...

25 comments:

  1. tahniah ek syukur
    insyaAllah ade rezeki dpt lg ok ;)

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah rezeki bulan ramadhan :)

    ReplyDelete
  3. bestnyee! tapi saya tak guna nuffnang..hehehe

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah....rezeki puasa..

    ReplyDelete
  5. tahniah..banyaknya baru dapat hari ni dah nak capai rm10

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah rezeki masing2 ;)

    ReplyDelete
  7. ok la tu,,,..aku ponye x naik2 lg nih hahaa

    ReplyDelete
  8. hurm..akak masih belum dapat2 be lagi..sedih...........

    ReplyDelete
  9. walaupun kak penah duakan nuffnang, masih dapat BE ? wahh jeles

    ReplyDelete
  10. tahniah D .. dpt jugak huhuhuh :)

    ReplyDelete
  11. tahniah diana. kak liza ada 2 BE kat adzrien shoppe tapi visitornya ciput je..

    ReplyDelete
  12. Nuffnang skang liat betul nak bg BE.. blog sy sampai dah xde BE.. semua dah jd ME.. apapun rezeki tu kak diana

    ReplyDelete
  13. alhamdulilah sis dpt be..heeh ayie blom dpt lg nie..

    ReplyDelete
  14. congratz dpt BE.. rezki ramadhan kn ^^

    ReplyDelete
  15. wahhh! beshnya dapat BE!! hehehe..rezeki bln mulia =)

    ReplyDelete
  16. tahniah diana...semoga terus beranak pinak be itu..

    ReplyDelete
  17. Alhamdulillah ada juga BE nye..ema? dah lama tak check pun

    ReplyDelete
  18. saye sllu dpt bp se je kak.tp akk smpai 9rm.wahhh bahagia nya hidup.

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();