Wednesday, 31 August 2011

Bila dah ramai2 jadi gitu la....

Assalamualaikum....

Bila berkumpul ramai2
di Aidilfitri ni..
ada satu sikap yang sukar dikikis
dalam diri kita...
"MERENDAH DIRI"....

eh!!
"MENINGGI DIRI"
heheheh....




sekian...

9 comments:

  1. merendah diri? maksudny? jdi pemalu ke?

    ReplyDelete
  2. macam mana tu kak ? masing2 cuba menunjukkan hebat ke ?

    ReplyDelete
  3. betol le..bile tgk semer yang laen2 hebat2 sume

    ReplyDelete
  4. tak payah meredah diri....semua org sama je di hari raya,...tak yah kisah org len, janji kita appy..hehe

    ReplyDelete
  5. sekarang ni takde sape nk merendah diri kak.sume nk menunjuk je.

    ReplyDelete
  6. sapa tu, sapa tu??..biasalah, bila dah terlalu senang hati pun dah buta..meninggi diri lah, yg merendah diri tu napa pulak? :)

    ReplyDelete
  7. biasa la tu kak.jumpa setaun sekali. mula la na menunjuk apa yang dia ada dalam setahun xjumpa tu..huhu

    nauzubillah...

    ReplyDelete
  8. biasala mnusia..memang mcm tu,heheee

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();