Saturday, 20 August 2011

Baik dok ceruk dapur je daripada jadi perompak

Assalamualaikum...

Selamat pagi semua...
dah sahur..kan??
awat la pagi ni aku susah betul nak buka mata..
jam dah berbunyi jam 4:30 pagi
tapi rasa macam baru lelap 10 minit..
hahahah..tambah pulak sejuk kemain..
malas la jadinya...
jom cari berita best pagi ni...

selak2 suratkhaba ada nampak berita ni tak??
tentang perompak yang merompak kedai emas..
salah sorangnya adalah perempuan..
wah!!!serba boleh orang perempuan sekarang kan??
siapa kata perempuan boleh dok ceruk dapur je..
perompak ni dah membuktikan wanita boleh menggegar dunia..
wakkakaka...

"GURUN: Empat termasuk seorang wanita melarikan lima dulang barangan kemas dari sebuah kedai emas, di bandar baru Gurun di sini hari ini. Ketua Polis Daerah Kuala Muda ACP Hashim Ali berkata dalam kejadian 11.40 pagi itu, kedai tersebut dikunjungi seorang wanita yang berpura-pura sebagai pelanggan.
baca selanjutnya kat sini....


Tapi kan kalau begini caranya nak
menggegar dunia rasa baik tak payah la..kan??
rasanya baik dok ceruk dapur lagi baik..
heheheh..

kat malaysia ni kalau merompak je,
mesti penjenayah tu bebas sekejap je..
tengok la..tak petang kang,esok lusa kompem
kena tangkap dah..

nak duit cara mudah ni...
nak kata mudah sangat pun idak..
ingat senang ke nak merompak ..
kena ada rasa yakin diri yang sangat tinggi..
kena ada keberanian...
cuma yakin dan berani ni depa guna
kat tempat dan tujuan yang salah...

semoga mereka berjaya diberkas
dalam tempoh terdekat ni..
polis malaysia hebat2 kan???:p


sekian...


14 comments:

  1. menyalahgunakan kepandaian mereka.. terpengaruh dengan cerita barat barangkali.. yelarh.. perompak dalam movie barat selalu escape je..

    ReplyDelete
  2. terlebih hebat betul ni... dlm banyak - banyak kerja, apasal la merompak juga yg nak dibuatnya... ish3...

    ReplyDelete
  3. ahaha.. i think this is funny.. nice thou.. Tahniah lah kepada perompak wanita tu.. sbb dye da berjaye jd perompak wanita pertama Malaysia kot.. ahaha.. hebat2.. kagum seketika saye.. kah8.. juz saying.. :)

    ReplyDelete
  4. hebat gile perempuan merompak. kalau mencuri bende kecik tu dah biasa. merompak lagi dasat. haha

    ReplyDelete
  5. ganaz tul la si perompak yg perempuan tu kan...klu dok ceruk dapur mn dia leh dpt duit diana, plg tdk pun dpt makanan jer klu x poso laa..hehe
    memang polis d m'sia yg terbaeeekkk
    cpt n tangkas, tp selalu kn keji n d hina kan..siannn

    ReplyDelete
  6. buat le keje pekdah bulan2 pose ni

    ReplyDelete
  7. kreatif gile lahh dyorg..
    hahahahaha..tunggu lahh time
    solat raya nnti..
    per ar..ekeke

    ReplyDelete
  8. dia berangan nak jadi charlies angels la tuh...hai la pempuan...hai la manusia...

    ReplyDelete
  9. perempuan merompak?wah..tu betul2 super perempuan tu..hahahaha

    ReplyDelete
  10. Lebih baik kutip jadi pengutip tin-tin air pastu jual daripada jadi perompak..susahkan orang sj

    Teknik Terbaru Pakai Shawl

    ReplyDelete
  11. mmg gaban pompuan tu..ade video die tak

    ReplyDelete
  12. jgn pandang pomuan sebelah mate sekrg :P

    ReplyDelete
  13. terdesak nak duit tu.. mcm2 sanggup buat.

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();