Tuesday, 16 August 2011

Aku pasrah...

Assalamualikum....

Selamat bertemu kembali...
setelah beberapa hari berehat
aku kembali semula meneruskan kehidupan..
tak ada gunanya terus-terusan bersedih.
insyaallah..ada rezeki untuk kami,ada la..
kalau tak de,kami suami isteri redha..
lagipun maisara kan ada..:)

mesti ada yang bertanya..
kenapa aku menyepi..

TIP MENULIS BLOG:
jangan menulis bila dalam
keadaan sedih dan kecewa..

heheh..

Tetiba rasa ketinggalan pulak..
apa berita sensasi minggu ni ye??
lama tak buka blog.
eh!!sebelum tu...
terima kasih ye pada yang singgah sepanjang
ketiadaan aku ..
walau tak berjejak
tapi ada yang sehari 3,4 kali datang blog aku..
terima kasih..

lepas ni aku update macam biasa...
tunggu!!!!...

jom dengar lagu...
rasa nak letak lagu la kat setiap entry...



sekian...

31 comments:

  1. kenapa kak? byk2kan bersabar..Allah tkkan uji hambanya kalau DIA tau hambanya tak boleh lalui ujian tersebut =) berdoa lah selalu..semoga kembali tersenyum semula

    ReplyDelete
  2. tekaan wani mengenai misscarriage tu tepat kah?

    tak pe la kak diana, maisara ada menghiburkan hati... :)

    ReplyDelete
  3. a'ah.jgn taip entry msa sedih.nt asyik nak maki org je.hikhik.

    sbr ye kak ;)

    ReplyDelete
  4. apa yang berlaku kak ? citer la.. hairan gak lama kak menyepi.. apa pun semoga tabah ye kak.

    ReplyDelete
  5. kak..sabar k...ade hikmah semua ni. huhu...jaga diri baik2..:)

    letak lagu setiap entry?wahh!!maju!hehe

    ReplyDelete
  6. knapa ni?tiba2 tulis mcm ni...adakah?cer cita..cer cita...kita sedia mendengar....

    ReplyDelete
  7. erm.. sabar k sis.. sis sedang diuji dan ujian itu tdk akan diberi kalO sis xmampu nk menanggungnya.. means kt cni sis bOleyh atasi.. sabar k.. :)

    ReplyDelete
  8. kenapa agaknya...

    kalau tidak keberatan berkongsilah dengan kami kisah duka itu

    ReplyDelete
  9. walaupon apa pun yg berlaku..harap2 sis tabah..ini mungkin dugaan bt sis.. incya-Allah pasti ad rezeki lain..

    ReplyDelete
  10. Yakinlah bahawa apa yang terjadi itu ada hikmah disebaliknya.

    ReplyDelete
  11. sejak dua menjak ni cik kak kita nie suka bermain teka teki , aduh x pandai nak meneka takut tersalah teka tapi pape pun yang terjadi akan kena kuat dan banyakkan bersabar ye...Maaf amy x tahu sebab apa nie huhu...

    ReplyDelete
  12. akk knp ni?ada mslh ke kak?maisara ada?akk keguguran ke?akk sabar eh =(

    namau seday2,akk usaha lagik ye.

    *nasihat org mcm dh kawen je kite ni.hummmm pape pun akk sabar taw.ada masa leh share.

    ReplyDelete
  13. Sekurang-kurangnya akak dah ada maisara. saya belum ada sorang pun tau.

    tapi saya percaya, Allah lebih tau apa yg terbaik buat saya..buat akak..buat semua hamba2Nya. Sesungguhnya perancangan Allah lebih hebat!

    ReplyDelete
  14. sabar ye kak =)

    apa pun yang berlaku, mesti ada hikmah.

    ReplyDelete
  15. sabar yer diana...insyaAllah ada rezeki slps ini..

    ReplyDelete
  16. mcm dapat agak je , sabar lah diana mungkin tak de rezeki ehemm.. bee letak lagu raya kat blog , kurangkan entri tuk tampung takut load berat heheh... selamat berblogging , berpuasa dan berhari raya

    ReplyDelete
  17. erm rezeki ada dimana², bila² masa..hanya dgn izin Allah br kita dpt rezeki tu..sy doakan urusan akak dipermudahkan and hope akak tabah k..=)

    ReplyDelete
  18. sabarlah diana,
    kita hanya merancang dan mengharap tapi Dia lebih tahu yang terbaik buat kita di setiap detik..

    mungkin belum rezeki.. usaha lagi.. :)

    ReplyDelete
  19. akak faham..ye betul..maisara kan ada.. :)

    ReplyDelete
  20. apa pun dugaan yg di berikan kepada akak di bulan mulia ni,hope akak kuat dan bersabar..take care..:)

    ReplyDelete
  21. sabar yer kak..IAllah rezeki pasti menjengah lagi..lambat atupun cepat ;)

    ReplyDelete
  22. Allah uji kerana Allah sayang kita...=)

    p/s:alamak.lagu syahdu..

    ReplyDelete
  23. Jangan sedey2 lagi na kak..
    Sabar ye.. :)

    ReplyDelete
  24. ops! mcm ada sesuatu yg besar je berlaku? bnyk kan bersabar...

    tulis blog juga boleh kurangkan tekanan :)

    ReplyDelete
  25. shera doakan satu hari nanti ada rezeki untuk kak diana dan keluarga... :)

    ReplyDelete
  26. tak pernah amalkan petua tu..

    ReplyDelete
  27. kenapa kak...akak seorang yang ceria dan kami menanti keceriaan akak selalu...be strong and smile always :)

    ReplyDelete
  28. akak jgn sedih2 ye..cik tom akan sentiasa support akak wlpn cik tom jrg on9..tp kl on9 mmg akan jenguk akak..be happy ye akak...

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();