Skip to main content

Hubungan seks yang seronok kejap je..

Assalamualaikum...

seks sebelum perkahwinan...
itu keseronokan yang sekejap saja...

aku bukan buat fitnah ye..
korang sendiri pun tau kan
zaman sekarang seks sebelum perkahwinan
ni dah macam wabak pada anak2 remaja kita..

seronok ke berhubungan kelamin
dalam keadaan sorok2...??
seronok ke terpaksa menyusup ke
bilik hotel setakat sejam je ..
lepas tu dah nak kena pakai baju cepat2
dan keluar balik umah...

sebab tu aku kata seronok sekejap je..
korang sewa hotel satu jam..
satu jam tu je la seronok nye..
kalau pencegah maksiat datang satu jam pun
tak sampai seronoknye tu..

cer kalau korang kawen..
dari pagi membawak ke pagi esok
tak de sapa kesah korang tak nak keluar bilik sekalipun..
nak sewa hotel 3 hari 3 malam
pun tak de orang kacau..

kalau belum kawen boleh ke korang masuk umah
sambil jalan pimpin tangan depan mak ayah korang??
boleh??nk kena cangklul boleh la...
tapi kalau dah kawen,jangan kan pimpin tangan nak berdukung pun mak ayah
tak kan berani tegur...
dia tutup mata lagi ada..geli geleman katanya..hahahah

jadi..tunggu apa lagi..
cepat2 ajak kekasih korang kawen..
tengah belajar???boleh je kawen..bukan nak suruh
bawak suami/isteri pi kelas...hehhehe

**saranan untuk yang dah gatal sangat nak
berhubungan seks ...**

sekian...

Comments

  1. padan muka bg yg terasa..kan kak diana korang dah belasah abes2...


    tu la,tgk kami2 yg dah kawen ni,bahagia ooo .tak jeles ke korang yg duk bilik sejam kalut2 pki baju tu?hehehe

    ReplyDelete
  2. hahah tu la pasal..
    kalo da gatal sgt, baek kawen je.
    ape susah.

    =)

    ReplyDelete
  3. pernah kendalikan kes budak form 2 dh gugurkan ank..

    pe nak jadi la zmn skrg ni..

    ReplyDelete
  4. setujuuuu,.belasah je sape yg dh kemaruk sgt becinte smpai bwk ank dare org ke hotel bgai,.yg pmpuan gediknyer takyah ckp,.adoii,.kite yg pening tgk diorg ni,.huhu,..g kawen cepatla,bebulu mate tengok,.:),.

    emo xpasal,.sorii,.hehe

    ReplyDelete
  5. betol cakap sis memang bagus ceptkan perkahwinan itu tpy kne tgok bnyk faktor juga.. kalo tak mampu tapi nk kawin juga.. kne bnyk2 lh istigfar..gugug

    ReplyDelete
  6. setuju sangat2 . . .
    nyampah tgk budak2 sekarang yang memang gatal giler tuh

    ReplyDelete
  7. perkahwinan adalah penyelamat dr melakukan maksiat..

    ReplyDelete
  8. setuju sungguh.... betul tu.. kalau dah kawin.. tak ada sapa boleh cakap apa .....kita punya suka..

    ReplyDelete
  9. setuju sungguh.... betul tu.. kalau dah kawin.. tak ada sapa boleh cakap apa .....kita punya suka..

    ReplyDelete
  10. nak kata tak setuju nanti , kata bukan2 pulak .

    so , setujuuuuuuuuuuuuuuuuuuu....


    ehhehe ! =)

    ReplyDelete
  11. betul tue..best kalau dah kawen nie. hari² ada org peluk. ngeeeee...

    buat adik² kat luar sana. jgn ikutkan nafsu sangat. kelak binasa badan. tapi jgn la kawen kerana nak seks je. sebab bab kawen nie bukan perkara yg mudah.byk tul tanggungjawab lepas tue.... kalau x, baru kawen 2..3 bulan dah nak bercerai.

    ReplyDelete
  12. apa yg lebih penting akad nikah yang sah..

    ReplyDelete
  13. terbaekk!! biar terbakor diorg tu! hehehe

    ReplyDelete
  14. sebelum kawen xpernah... selepas kawen pon xpernah..sebab saya tak kawen ag..hehe


    ” Nizam Ijam Dot Com”

    ReplyDelete
  15. Salam kunjungan.. blog menarik ;)

    ReplyDelete
  16. entry terbaik..padat dengan nasihat..=)

    ReplyDelete
  17. simple tapi pedas..eheheh.. :)

    ReplyDelete
  18. kawin adalah jalan paling terbaik tapi dengan kos kawin sekarang ni yg semakin meningkat mgkn membataskan hasrat drg...

    ReplyDelete
  19. haha kena cangkul! sekarang simbah asid je. =D

    ReplyDelete
  20. x kena xpe, dah kene merana. :D

    ReplyDelete
  21. kalau la parents kasi saya kahwin, dah lama saya nak kahwin kak. ha ha tapi nak buat macam mana parents tak kasi. lagipun memang target saya nak kahwin bila dah dapat kerja nanti.

    p/s : read more dah buang.. menyemak. haha

    ReplyDelete
  22. Betul tue kak , kadang pelik apa la dorang nie , x leh fikir panjang.seks tue bukannya x merasa antara lambat dan cepat je... so apa la yang nak di kejarkan...nt dah kawen buat la sebanyak mane nak...

    ReplyDelete
  23. hahaha..memang seketul2 kena sesiapa yang terasa. naseb la..cinta kerana nafsu tak bawak kemana pun. letak muka mak ayah depan mata kalau nak buat pape...

    ReplyDelete
  24. MEN RAMAI RAMAI DENGAR RADIO ONLINE KAT SINI >> http://internet-radiotv.blogspot.com/2011/07/malaysia-radio-stations-listen-online.html
    TONTON TV ONLINE SINI >> http://internet-radiotv.blogspot.com/2011/07/malaysia-tv-stations-online.html
    BY HOS GETAH

    ReplyDelete
  25. nasib baik la kita dah kawin..boleh la berkepit siang malam pagi petang..hikhik..kawin muda pulak tu..best sangat2..x de sape yg nak ambik kisah..kikikiki

    ReplyDelete
  26. ape yg seronok buat maksiat sebelum kahwin?
    tambah dosa je..huhu

    ReplyDelete
  27. harap2 anak2 aku dijauhkan drp sifat2 mcm tu....amin...

    ReplyDelete
  28. yeay dh nk kawen.xsabar.hahahahahaha.

    ReplyDelete
  29. hehehe~

    harap2nya adalah wartawan
    yg nak siarkan kat akhbar ke..

    pedasss dan sedapppp :)

    ReplyDelete
  30. sedap 5 minit je, dosa tanggunglah nanti.

    ReplyDelete
  31. sabaq2 la kan........jgn kalut sangat...kontrol nafsu binatang tu sikit.

    ReplyDelete
  32. haha.. btoi! kalau buat seks sblem kahwin, tak syok! kurang sedap..
    hati tak tenteram.. tambah kalau kena plak ngandung anak luar nikah.. aduyai..

    ReplyDelete
  33. hermm entah ape yg seronok .. seronok sbb ada syaitan bersama2 .. tu lah yg seronoknyeeee D .. adehhh !

    ReplyDelete
  34. kepada yg belum kawin..fikir2kanlah..kalau sudah ckup segalanya..kawen aje..

    ReplyDelete
  35. wah... nak kumpul duit dulu.. klu ada kahwin free kan best.. ehehe

    ReplyDelete
  36. hahaha... siapa makan cili terasa pedasnya la...

    ReplyDelete
  37. adusss..berasap telinga membacanya..tp bagi yg lom kawen ler,nasib baik bui dh ada lesen tuuuu..hehhe

    ReplyDelete
  38. seronok la kt dunia ni...akhirat nnti nk seronok cmne dah xtau daah

    ReplyDelete
  39. Sesuai sgt tuk yg dah gatal sgt tu...lebih elok dari buang anak akhirnya....

    ReplyDelete
  40. setuju...kalau tk kawin seronok kejab je tapi bahananye berpanjangan...so kalau dh tk tahan kawin cepat2...

    ReplyDelete
  41. hahaha.. baik punya sound.. setuju2.. direct macam ni.. kasik depa paham sikit.. =)

    ReplyDelete
  42. nikmat yang sekejap tuh yang kadang-kadang orang suka..kalau tak suka mesti ramai yang taknak buat.

    ReplyDelete
  43. hoho..kaw2.. adam nak kawen tp nak bg dpt tmpt yg selesa dulu..kasi ekonomi stabil baru pk sal semua ni..^^

    ReplyDelete
  44. memang nk kawin, tp mahal sgt.. dpt tu ckup dh. x bhagia lain cerita

    ReplyDelete
  45. memang nk kawin, tp mahal sgt.. dpt tu ckup dh. x bhagia lain cerita

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …