Skip to main content

Posts

Showing posts from June, 2011

OK pun risau..tak ok pun risau!

Assalamualaikum..

selamat malam semua..
siang tadi sana sini blogger merungut tak dapat log in blog..
gara2 tak boleh log in tu blog aku sangat kurang komen nya hari ni..
seratus pun tak sampai..
traffic macam biasa je..
tapi komen tak capai target,huhu..

Bila semua orang merungut tak boleh log in
aku pun jadi risau jugak..
sebab blog aku ok je..
hari tu masa blog aku kena hack
aku risau je sebab blog orang ok ..
blog aku tak ok..

hari ni bila blog orang tak ok
pun aku risau jugak sebab blog aku je yang ok..
heheheh...
korang pening tak ayat aku ni??
memang aku nak bagi korang pening pun..

sebenarnye hari ni ada entry banyak nak publish tapi
tak jadi la bila ramai yang ada masalah
dengan blogspot ni..
makanya hari ni 5 entry saja ok..

kita bawak je la entry basi
ke esok hari..

sekian...

entah hape2 entry ni.:p