Blogger Bodoh

Assalamualaikum...

Ada seorang blogger pernah kata aku blogger yang lazer.
sikit2 aku kikis sikap suka melazer tu.
sebab bagi aku itu bukan
gelaran yang kita patut bangga2 kan..

tapi ada jugak blogger yang bangga dengan gelaran yang dia dapat.
walaupun gelaran tu tak berapa baik bunyi nye.
"blogger paling seksi.."
bila dapat gelaran tu lagi rasa nak seksi.
tak rasa pun nak berubah jadi paling tak seksi.
kalau dah tak seksi orang tak kenal pulak..:p

sama la macam kes sorang blogger ni..
dia ni memang terkenal dengan
kelantangan nye dalam memberi pendapat..
habis blogger2 yang ada nama tu di siat2nye..
sampai ada yang melenting 2,3 hari..

bila semua orang kenal penulisan dia dengan cara memalukan orang
dia akan rasa tak kisah kalau dia memalukan orang sekali lagi.
sebab dia akan kata..
"ala ..semua orang tau aku memang menulis begini.."
memang semua orang tau tapi itu bukan
sebab kamu boleh menghina dan memalukan orang..

Agak terkejut jugak aku sebab dia mengaku
yang dia nak sebarkan ilmu yang dia ada..
tapi ilmu tentang adab dan tatasusila dia tak de.
paling tinggi ilmunye ialah ilmu mentafsir orang melalui rupa.
dengan sekali pandang wajah blogger tersebut
dia boleh tau blogger tu bodoh atau pandai..
wakakaakk...

kesian kawan kita tu..
tak pasal2 dapat gelaran bodoh dari blogger tadi.
kalau pun kita rasa diri kita ni pandai tak
perlu la kita kata orang bodoh..
ilmu yang kita dapat ni pun pinjaman je..
cuba bayangkan kalau pi kerja pagi esok
tetiba eksiden dengan lori sampah..
terus jadi giler..berguna lagi ke ilmu yang korang ada tu???

sekian...
Previous
Next Post »

23 komen disini

Click here for komen disini
20 April 2011 at 21:04 ×

nak kenal gak blogger tu...

Reply
avatar
GeminiGurlz
admin
20 April 2011 at 21:07 ×

jan dah kene cop dah blogger tu...

Reply
avatar
20 April 2011 at 21:10 ×

sapa blogger tuh ? rasa macam tau . jangan kata si l********* tuh .

Reply
avatar
20 April 2011 at 21:24 ×

kak.tak bernafas sy baca entry ni.sape kak?nk tgk gak blog dye.plissshhhh.

Reply
avatar
Azman Roslan
admin
20 April 2011 at 21:32 ×

macam kenal blogger tersebut. heheh..

Reply
avatar
D i n
admin
20 April 2011 at 21:35 ×

wah...ilmu dia tu hebat la...skali tengok je dah tau hebat bertapa kat mana la blogger tu wwkakak

Reply
avatar
ShErA
admin
20 April 2011 at 21:36 ×

tertanya - tanya siapakah gerangan insan tersebut...

Reply
avatar
20 April 2011 at 21:37 ×

aLa..tak dapat agak la.
Sape eh?

Reply
avatar
20 April 2011 at 21:41 ×

biarlah dia kata org bodoh..
bukan makin hilang ilmu org itu...
kalu dia mmg pandai xkan dia kata org bodoh...nmpaknya dia pun mmg 2x5 kot...

Reply
avatar
ghost writer
admin
20 April 2011 at 21:55 ×

terlebih berilmu namanya.merasakan diri terlalu hebat dan gila isim bakal menjadi statusnya...haha

leh bagi link?hihi(saja nak baca)

Reply
avatar
20 April 2011 at 22:42 ×

huish.. marah betul ek.. bawak bersabar ye..

jom vote cik su untuk Kotex Fresh Face Search Contest. Cara nya, g ke LINK INI pastu klik vote now. search by name: suriani salleh dah nampak gambar nanti klik vote pastu klik vote now

Reply
avatar
20 April 2011 at 22:44 ×

nak jugak suruh dia tengokkan saya ni bodah ke pandai...


New Entry: Cute little bear pillow

Reply
avatar
Amy Syaquena
admin
20 April 2011 at 22:56 ×

sapa sis awat amy tak tau , aduh selalu sangat tertinggal train.. alahai..

Reply
avatar
Azlan Hasan
admin
20 April 2011 at 23:25 ×

wah..mintak simpang gelaran camtu..hehehe :)..baik dapat title blogger x hensem dari blogger bodoh..hehehe..

Regards,
-Strider-

Reply
avatar
20 April 2011 at 23:36 ×

maaf sebab sy pernah kata akak laser.. =(

Reply
avatar
Woofer Storm
admin
21 April 2011 at 05:26 ×

bukan mudah untuk kita terima pndgn orang lain..

Reply
avatar
21 April 2011 at 08:23 ×

kadang2 kita menyangka org lain bodoh, tapi Allah tu maha kuasa... esok lusa ditunjuk pula kebodohan kita.

Reply
avatar
21 April 2011 at 09:22 ×

x taulah blogger yg akak ckp tu sama ke x dgn blogger yg sy kenal.

Dia pun cakap bodoh jugak. Suka2 dia jekk... Sabo je lah bila dengar.

Reply
avatar
Sofya
admin
21 April 2011 at 09:30 ×

ada gak blogger gini...
saya taklah jumpa lagi..
n harap2 tu tak jumpa la

Reply
avatar
sarah-najwan
admin
21 April 2011 at 11:10 ×

kadang2 org ni bangga
jika belum bertemu buku dgn ruas
sekali kene baru tau langit tinggi rendah..

lebih byk kita tahu sebenarnya byk lagi kita tak tahu..kita aje yg perasan kita tahu..padahal tak tau apa2..

**belit tak ayat tu..hehe

Reply
avatar
21 April 2011 at 11:16 ×

erk..boleh tahu ek org tu bodoh atau pandai..giler ar..

Reply
avatar
Akak
admin
24 August 2011 at 22:16 ×

hangat gak isu malam ni pasal blogger bodoh...tapi x baiklah cakap cenggitu ngan orang kan??

Reply
avatar

sila tinggalkan komen anda...:) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment