Achie dan isteri-isteri malaysia.

Assalamualaikum...

Biasanye pagi2 aku akan buat entry untuk
orang pompuan je sebab
waktu pagi memang pengunjung blog aku
majoritinya adalah pompuan..:p

Aku ada buat entry pasal rumahtangga
kemarin..
ramai la yang komen2 kan..
nama pun entry untuk wanita je..
tetiba je ada pulak hamba Allah ni
boleh mencelah
konon2 nye dia pun wanita jugak..

aku baca komen dia sampai
sakit mulut aku ni ketawa..



suka hati kamu lah achie..
bangun pagi2 tengok halkum
tak de baru kamu tau...
hahahha...

sekian...
Previous
Next Post »

30 komen disini

Click here for komen disini
MamaEma
admin
27 April 2011 at 16:13 ×

siap mengaku lagi dia sebagai isteri tu kan....hehehehe

Reply
avatar
Fariq
admin
27 April 2011 at 16:15 ×

adeh... mulut saya pon sakit gak baca komen ni.. adeh... terbatuk2 saya dibuat nya.. :p

Reply
avatar
eiffel
admin
27 April 2011 at 16:20 ×

kemain betei achie ni!hahahahaa

kalau halkum xde xpe lagi..tp kalau...tettttt!lol

Reply
avatar
27 April 2011 at 16:22 ×

kah2 kelakar bila baca

Reply
avatar
27 April 2011 at 16:22 ×

haha, dye nak melawak je tu..:)

Reply
avatar
.abgcho.
admin
27 April 2011 at 16:32 ×

terase laa tu,,
sebab tujukan kat pompuan jee,,

Reply
avatar
CIK TOM
admin
27 April 2011 at 16:34 ×

hahahha...achie ni girl ker?bahaya ni ;p

Reply
avatar
nelly
admin
27 April 2011 at 17:00 ×

bersemangat dia setuju !

Reply
avatar
ghost writer
admin
27 April 2011 at 17:06 ×

hahaha!

itu baru dukungan tanpa mengira genetik.

Reply
avatar
Cik SHiNJU
admin
27 April 2011 at 17:10 ×

Jiwa kacau gaknye achie tu..
Tetiba terlupa jantina...

hahaha...jgn marah yer geng :P

Reply
avatar
kakchik@ella
admin
27 April 2011 at 17:12 ×

Achie mmg kelakar. dia slalu ckp "saya support kc ketat2' hahaha ..

Reply
avatar
27 April 2011 at 17:30 ×

achie tu memang konpius sokmo sis...

:)

Reply
avatar
Woofer Storm
admin
27 April 2011 at 19:07 ×

sis,patutlah ada je cik shinju perli sy tadi..heheeee malu sat,tapi suka gak ada entry dari sis..^^ layannnn

*setuju kerana mungkin kita satu kepala..lagi pun apa yang sis cakap tu ada betulnya..eheee

Reply
avatar
ShErA
admin
27 April 2011 at 19:39 ×

hahaha... kelakar plak rasanya...

Reply
avatar
Azlan Hasan
admin
27 April 2011 at 20:55 ×

caya laa achie!!!..salut3!!!!

Regards,
-Strider-

Reply
avatar
diana
admin
28 April 2011 at 02:02 ×

@MamaEma
tu la..
tak malu..:P

Reply
avatar
diana
admin
28 April 2011 at 02:02 ×

@Fariq
boleh jadi AJK kelab wanita la dia tu..:)

Reply
avatar
diana
admin
28 April 2011 at 02:03 ×

@eiffel
wakakakak..
naya betul..:)

Reply
avatar
diana
admin
28 April 2011 at 02:03 ×

@sweet stalker
lawak dia agak sengal..
hahhah

Reply
avatar
diana
admin
28 April 2011 at 02:04 ×

@ghost writer
hahaha..
terima kasih je la..
:P

Reply
avatar
diana
admin
28 April 2011 at 02:05 ×

@Cik SHiNJU
hahha..
kecelaruan jantina..

Reply
avatar
diana
admin
28 April 2011 at 02:05 ×

@kakchik@ella
trademark dia la tu..:)

Reply
avatar
diana
admin
28 April 2011 at 02:06 ×

@ShErA
dia sokmo gitu..:P

Reply
avatar
diana
admin
28 April 2011 at 02:06 ×

@Azlan Hasan
hahah..ada sokongan nie..:)

Reply
avatar

sila tinggalkan komen anda...:) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment