Aku hodoh atau dia yang kacak???

Assalamualaikum....

selalunye bila kita pi kenduri kawen
tengok je pengantin kita akan kata..
"amboi,..macam pinang di belah dua.."
maknanye sama cantik la tu...
mana tak cantik dah di tepek nye mekap..
mak andam ada sijil lagi tau..
hehehh..

tapi bila tak mekap baru nampak
rupanye bini dia tak lawa sangat pun..
laki dia je ensem..
hehhe..gatai!!berani2 kata laki orang ensem..!

eh!!betul ke kalau
lelaki tu kacak,bini mesti tak lawa..
kalau bini lawa,laki dia pulak kurang kacak...

contohnye Siti Nurhaliza tu..
dia lawa,dato K tak ensem..
sapa kata dato K ensem??
dia cuma nampak kemas je..
kena pandai bezakan kacak dan kemas ye kawan2..
heeheh...

tengok Erra Fazira..
dia cantik tapi suami dia..ha!!
macam kena bom..
dengan selekeh nye semua cukup..

ok,jangan tengok artis..
kita tengok orang biasa sudah..
contohnye macam aku la..
tak mau la kata orang lain kang korang kecik hati pulak..
hahahahh...
ok,tengok macam aku..
aku cantik tapi Abang Lan kurang kacak..
hahahah...mau kena pelangkung
kalau Abang Lan baca ni..

Cer sambil2 korang bw kat
blog2 yang tunjuk gambar dia dengan suami
tu korang tengok muka bini dan laki dia.
sapa cantik sapa ensem???
hahahha...
saja je bagi
korang panas hati sikit baca entry ni..

sekian...
Previous
Next Post »

14 komen disini

Click here for komen disini
MamaEma
admin
25 March 2011 at 14:41 ×

hehehehe...semestinya ema cantik kan...kan..kan....hahahaha

Reply
avatar
sarah-najwan
admin
25 March 2011 at 15:04 ×

hahahha..bagus n3 ni..
saya pulak:

saya jelita menawan dan suami saya macho bergaya...hehehehhehehe

jgn jeles tau..tak caya pi tgk gambar..hehee..

Reply
avatar
25 March 2011 at 15:38 ×

kata orang kena saling melengkapi..
tak boleh 2-2 terlalu perfect!
kan2?
:)

Reply
avatar
eiffel
admin
25 March 2011 at 15:43 ×

barulah saling melengkapi...

beauty n the beast~

Reply
avatar
Hanis Azla
admin
25 March 2011 at 15:54 ×

sebab akak takde bahan bukti untuk dibuat pengesahan, jadinya akak nak buat pengakuan yang akak mmg cun dan en.asben mmg hensem.. jgn panas hati klu akak kata yg kami ni sama cantik sama padan.. sekian wasalam..

surat menyurat utk minta tgk gambar confirm tidak akan di layan.. ha..ha..

Reply
avatar
Mama Hanim
admin
25 March 2011 at 15:59 ×

hehe..n3 yg bagus.. tergelak sat baca td..

Reply
avatar
Nor Suhaiza
admin
25 March 2011 at 16:02 ×

kna ada kontra..ne boleh sama.bru la org kata saling mlengkapi...
btw...k.lang cntik ke???????
hahahahaha :P

Reply
avatar
misza
admin
25 March 2011 at 16:41 ×

dah jodoh kan. nasib la kalau tak sepadan. kalau tak cantik di luar biar la cantik didalam. ngeh.ngeh...

Reply
avatar
Ati Masrif
admin
25 March 2011 at 16:49 ×

ehem...

telan air liuq ni..

cam kak ati lah
rupa tak ada ...

tapi laki tu ada lah skit...

huwaaa... baik mengaku dari
org kata belakang na....^___~

Reply
avatar
25 March 2011 at 16:54 ×

Diana..meh tlg tgk gambar ktorg laki bini...jgn kutuk suda la...

Reply
avatar
Mr Strider
admin
25 March 2011 at 17:14 ×

hahaa..kalo da smpai laki bini xle nak komen laa kak..hehe..tapi selalu gak jenjalan kat shopping kompleks tengok laki serabai tp awek cam erra fazira..hehehe..klu xensem tp kemas xpe..ini serabai ngan selekeh..hehe

p/s : disebabkan sy ni xberapa nk ensem..nnt awek sy mesti lawa kan??hehhe

Regards,
-Strider-

Reply
avatar
25 March 2011 at 17:31 ×

entahlah, bagi kita xkacak, bagi dia kacak, nak wat cam ne

Reply
avatar
25 March 2011 at 21:05 ×

ahaha.. Macam kene bom? koh3..

Kawan2 sy pun ramai mcm tu. Pakwe jambu tapi makwe tak cun. Elok juga, supaya yg si jambu ni tak riak sangat. Kalau jambu dengan cantik. Cemburu gak! keh3..

(^___^)

Reply
avatar
29 August 2012 at 15:00 ×

Ha...ada peluang aku nie dapat isteri lawa sebab aku tak kacak hodoh sial...haha

Reply
avatar

sila tinggalkan komen anda...:) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment