sentap ke???

Assalamualaikum...

huaaaa..lambat mengupdate hari ni..
sibuk la..melayan dak comot menulis dan melukis.

hari ni tak de dah entry membakor.
amboi..ramai betul yang sentap dengan entry sebelum ni ye.
heheh..nama entry pun bakor2..
jangan la nak sentap2.
gurau2 gitu pun nak sentap.tak comel langsung.:p

amboi...ada yang pantang di cabar ye..
terus buat entry balas..
sangat aku kagum..!










wah..kalau di tengok dari komen2 blogger ni
boleh nampak tahap kesentapan mereka tu.
bagus2!!boleh jadi pejuang!
sampai ada yang komen keluar hadis2 bagai.heheh..
























eh!!ada jugak tu yang komen macam lepas geram..
wah!!sampai kan tahap IQ aku pun
dipertikaikan.
mentang2 aku ni sekolah takat spm je..heheh..
komen lain boleh tengok kat woofer storm ye..
seeloknya berckapbenda yang benar..jangan terlampau ikut buku ye kawan2..
hahahah.nampak palsu la.kita cerita tentang yang nyata sudah.





















anggap je la entry aku semalam cuma untuk
bagi warna dalam hidup korang.
tak kisah lah kalau warna yang korang lihat adalah hitam.

terima kasih sebab ramai yang berani bersuara
dan tidak menjadi lalang..
akakk sukeeeeee!!hheehe..

lain kali jangan simpan2 dalam hati tau..
bak kata yana...













sekian.....
Previous
Next Post »

17 komen disini

Click here for komen disini
18 February 2011 at 21:39 ×

ada something yg belalang terlepas ke?

Reply
avatar
munna
admin
18 February 2011 at 21:48 ×

munna dah ketinggalan keretapi.. nak pegi baca dulu....

Reply
avatar
Hanis Azla
admin
18 February 2011 at 22:20 ×

hmmm.. smlm akak jd lalang ke tak yer?? ha..ha.. tak kisahlah kan.. setiap org ada pendapat masing2.. kalau kita rasa pendapat kita betul, jgnlah pula nak kata pendapat org lain salah.. ada bunyi sentap tak diana?? he..he..

Reply
avatar
Fariq
admin
18 February 2011 at 22:21 ×

no komen la psl ni,, dah tau sgt perangai akak,, suka membakar.. kehkehkeh.. :p

latest -
-Realiti Dalam Dunia Blog

Reply
avatar
A.s.t.i.n.a
admin
18 February 2011 at 22:28 ×

errr ni yang buat sentap nehhh... maner entry balas saya tak tunjuk punnnn..? eh naper saye nak buat entry balas? takde buat~

Reply
avatar
sarah-najwan
admin
18 February 2011 at 23:21 ×

lol..saya tertinggal keretapi la diana..ni kes kebizian tahap gaban saya ni..mlm ni baru saya khatam n3 awk yg lepas2..huhu

jap saya nk usha n3 BAKAR tu..hehe

Reply
avatar
rossoneri
admin
18 February 2011 at 23:49 ×

ohhhh kita terlepas entry membakar.. heeehehehe...

Reply
avatar
Woofer Storm
admin
18 February 2011 at 23:50 ×

sis,marah sis??jgn marah,gurau2 ya..sy ok je,sy dtg dgn cara yg baik.hrp kwn dgn sis yg baik..smbil kwn dpt jumpa maisara skli..bijak tak??eheheheee lek ar,sy tau ada komen kdg2 ada yg buat kita pnas punggung jap.peace^^

Reply
avatar
tomato
admin
19 February 2011 at 02:56 ×

hoho bagus ada balas membalas ni :D

Reply
avatar
19 February 2011 at 03:38 ×

keluar hadis2 bagai? adakah tu ayat perli? wondering..

Reply
avatar
CIK TOM
admin
19 February 2011 at 11:03 ×

hehehe..cik tom ketinggalan cite hot ni..nak pi baca jgk la...

Reply
avatar
19 February 2011 at 13:43 ×

eh aku jadi lalang ka? hehe.. tak la, ekceli terima kritikan dan berfikir tentangnya. realitinya, ada betul kata kak diana tu

Reply
avatar
19 February 2011 at 17:19 ×

haha.. akak penindas kaum lelaki.. ;-p

Reply
avatar
20 February 2011 at 02:09 ×

hahaha. komen gua tersebar gak? mana komen encik ghost writer? kerana ada kebenaran ek? hahaha. komen yang sempurna cuba dipadam.

adakah sijil spm menjadi pengukur tahap pemikiran anda? tahniah sekali lagi kerana mengunakan empiris semula jadi. secara serius kali ini betul2 nampak tahap intelektual anda. mengunakan ayat yang dicipta oleh mamat khalid tidak salah kerana dia juga lelaki. haha

salam perkenalan; :)

Reply
avatar
20 February 2011 at 02:11 ×

ulang sekali lagi beg duit buruk itu melambang orang yang setia. suka ke kalo ko dah buruk nanti, laki ko cari lain? <-- macamni la kata-kata encik ghost writer. aku cuma ulang kembali. haha

Reply
avatar
22 February 2011 at 18:13 ×

ghost writer berkata...

"""""tak nak lar buat entry balas...

dah lelaki memang macam tuh..dia pendam jer tapi bukan berdendam macam pompuan.

nanti kalau setiap barang yang lusuh nak tukar,camner plak kalau isteri dia atau girlfriend dia yang dah lama ngan dia...agak2 dia rasa dah lusuh dia tukar tak...?haha

lelaki menghargai tapi tak suka lebih2 kan harga.pompuan lebih2kan sikap menghargai tapi sebenarnya cuma hipokrit yang lebih.saja nak tunjuk konon bahagia tapi hari2 makan hati...adoyaii.. """""

Haha tak terbalas. betullah macam khrlhysm dan ghost writer kata.

Reply
avatar
3 August 2012 at 16:54 ×

mantap artikel nya sangat bagus dan snagat menarik nei gan,,,,,,,,,,

Reply
avatar

sila tinggalkan komen anda...:) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment