Maisara::haiwan peliharaan.

Assalamualaikum...

tadi aku tengok tv dengan maisara..
tengok cenel nat geo wild (550)..

tiba2 maisara cakap macam ni..

Maisara:ibu,maisara nak haiwan peliharaan..

Ibu:ok..nanti kita suruh ayah carikan kucing ye...

maisara:saya tak mau kucing..takut!

ibu:ok..kita cari rabbit..

maisara:tak mau la..dia suka duduk dalam tanah..

ibu:habis tu nak apa??burung?/

maisara:saya nak gajah..

ibu:ha?????

suka hati hang la maisara oi...

*****

Post a comment

19 Comments

  1. hahaha...bole lak nk bela gajah..

    ReplyDelete
  2. hahaha...maner la mak dier nak tangkap gajah tu ek...

    ReplyDelete
  3. to mysarah:eeeee...xmalu takot kucing....
    bweeeekkk....
    pas ni mtk bear..bkn mainan 2..yg real pnya...leh bawak tido...die peluk awk,awk peluk die..
    ngeeeee~~~~
    to k.lang:esok jgn lupa bwk ank sdar sya g pet house tau..g beli gajah...
    hahahahaha.....

    ReplyDelete
  4. ahhahaah.demandd nye maisara...akak kena siap beli tanah nk wt kndang gajah..haha;p

    ReplyDelete
  5. aku nak bela cheetah mcm cerita zoo dalam chanel tu.

    ReplyDelete
  6. belikan lah maisara gajah kak diana..leh gak naik atas belakang gajah n jalan-jalan ke town macam kat thailand tuh...

    haha..lawak betui lar maisara nih..

    ReplyDelete
  7. @RuSh D
    dia ingat gajah tu besar lubang idung je kot..

    ReplyDelete
  8. @suhaiza
    kalau ieja nak tau kakchik pun takut kucing..nak buat macam mana..keturunan..

    nak bela gajah kunun..
    semut pun takut..
    kaklang dengan abang lan lemas dengan ketakutan pelik diaa ni..

    ReplyDelete
  9. @echah mashuri
    sapa la nak buang taik gajah tetiap pagi..kan?/

    ReplyDelete
  10. @Sasa Al-Sharif
    cukup setahun bela cheetah,
    kudung sebelah tangan..
    masuk tahun ke 2 telinga kamu lak ilang..
    ha..baru tau nanti..

    ReplyDelete
  11. @biskut
    kalau beli nak letak kat mana??
    nak bagi makan apa?
    ibu dan ayah dia pun tak cukup makan ni kan pulak nak bela gajah..
    hahah

    ReplyDelete
  12. Hah sekali Maisara bagi.. dush dush!

    ReplyDelete
  13. anak saya smua binatang dia takut trmasuk lalat.. tapi klau discovery channel tu, memang dia suka tengok... kanak2 memang 'indah'

    ReplyDelete
  14. ha..ha.. comel aje minta gajah sebagai pet.. anak gajah pun tak muat nak masuk rumah maisarah syg..

    ReplyDelete
  15. gajah??sok pkcik pos kat uma ye,..heheee

    ReplyDelete
  16. tu diaa gajah trus dia mtk...dia tau x gajah tu besar mana?? hoho..kena bwk pi zoo lg nih sis =P

    ReplyDelete
  17. runtuh terus rumah..jom pi zoo taiping :
    http://adzriel.blogspot.com/2010/06/anak2-ke-zoo-taiping.html

    ReplyDelete
  18. adoi la. lawak la maisara ni. sekali mintak, gajah pulak tu. HAHA

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)