Advertisement

lupa.

Assalamualaikum...

pernah kah korang mengambil kesempatan di atas kelemahan seseorang??
mesti lah pernah kan..
hidup kita ni ada yang lemah ada yang kuat..

misalnye dalam sukan..
bila kita masuk satu2 pertandingan,kita mesti nak memang kan..
kita berharap kita boleh mengalahkan mereka..
bila kita dah menang mesti lah sebab lawan kita tu ada kelemahan..
kan??kan??
hehhe..

sebenonye nak cerita tentang suami aku ni..
mengambil kesempatan diatas kelupaan aku ni..
semalam..sambil belek2 katalog produk kecantikan...

Diana:abang,kita nak beli la produk XYZ ni..harga dia rm399 ..mahal ni..mesti berkesan ni..

Abang Lan:hari tu kata tak mau guna produk mahal2..kata membazir..

Diana:eh!!kita ada kata gitu ka??

Abang Lan:ya la..abang ingat lagi sayang cakap macam tu dulu..

dalam hati aku ni tertanye2 je,
biar betul aku ada cakap gitu..
tak mungkin!!!!
nanti dia..nak kena kan aku ye...
aku nak kena kan dia balik..!!

Diana:ye ke kita cakap?tak mungkin la..cuba abang ingat betul2 pompuan
mana yang cakap macam tu kat abang..ha....!!!

Abang Lan:tak la....abang saja2 cakap ja..((sambil senyum2 malu))

ha..nampak kan??mentang2 aku ni pelupa..
dia ngambil kesempatan tau...
kena pusing sekali baru nak ngaku!!

huh!!ini diana la...
heheh

sekian...




Catat Komen

16 Ulasan

  1. hakhak comelnya. kak diana kena slalu ingat la :P

    BalasPadam
  2. huahuahua Kak...
    adeh sekali hubby bagi terbaikkk punya ayat...

    BalasPadam
  3. hahah.ala akak.siap bagi ayt cmgitu.mstla gelabah suami.akk tuh.hee

    echah anak mashuri

    BalasPadam
  4. bijak betul awk pusing2 sket ayat tu..hehee

    BalasPadam
  5. hahah,, tau takut si suami tu,, kehkeh,,

    BalasPadam
  6. keh2.. nasib baik abg Lan jawab secara cool. klau tak, kantoi pulak. heheh.. comel la abg lan bergurau pastu senyum2 malu. keh2

    Senyum-senyum cek mek kelantan ,
    Senyum molek bukan sebarang ,
    Senyum comel dari Abang Lan ,
    Senyum untuk kak D tersayang.

    Cewah!Mari Senyum! 1..2..3.. (^__^)

    BalasPadam
  7. hek hek hek . bijak akak diana pusing2 . hehhehe :D

    BalasPadam
  8. best jgk teknik tu. nanti boleh try jgk :)

    BalasPadam
  9. @NOOR FATIN
    tu la..
    tapi biasanye apa akak cakap akak tak lupa la..
    selalunye lupa yang melibatkan barang2 je..
    heheh

    BalasPadam
  10. @Tanpa Nama
    echah..
    teknik pertahan kan diri dalam rumah tangga tu kena ada la..
    hahha

    BalasPadam
  11. @sarah-najwan
    heheh..
    dia ingat dia je pandai pusing2..
    hahah

    BalasPadam
  12. @Fariq
    lelaki memang perangai gitu kan??
    asyik kenakan orang je..
    huh!!

    BalasPadam
  13. @The Crow Empire
    hahha..
    tak de mana comel nye..
    dia senyum sebab kantoi la..
    heheh..

    BalasPadam
  14. @LehaMY
    kena bijak le..
    kalau tidak kita dikena nye..
    hehhe

    BalasPadam
  15. @Sasa Al-Sharif
    ceh!!
    nak ikut teknik dia ye..
    lelaki!!
    hahahah

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)