Skip to main content

besaq nya punggung!!

Assalamualaikum..


Apa perasan bila tengok pompuan punggung besaq??
gelihati??tak patut...
mereka pun manusia jugak..
kenapa mesti rasa perkara tu kelakar??
rasa nak lempang je manusia yang macam ni..
mungkin kat tempat asal dia tak de pompuan yang punggung besaq..
semua
yang punggung ada tulang saja..jakun sikit
bila nampak pompuan punggung besaq ni..
biasalah..miskin!!
ambik kau!!

nak cerita ni..
baru2 ni aku pi ke pasar raya krico..
kat pulau pinang ni la..
jalan2 kat tempat jual henpon tu,kat situ ada la 3,4 orang warga asing duduk ..
bukan duduk saja tapi
memerhati kan gelagat manusia..

sebab mereka adalah beberapa ekor
lalat,jadi agak jakun memerhatikan gelagat manusia..
datang seorang pompuan...
badan agak besar,pakai jeans dan punggung di besaq..

lalat2 ni tengok pompuan tu sambil gelak2..
ada sorang tu siap buat jilat2 bibir lagi tu..
nampak macam gila seks..

aku dan suami naik menyampah memerhatikan
lalat2 jakun tu..
memang rasa nak lempang je..
tapi bila fikir yang mereka cuma lalat,
aku nak pesan la pada pompuan2 yang punggungnye besaq,..
tolong lah sedar diri..
jangan la pakai baju yang singkat2 atas punggung
dan seluar ketat sangat..
sila sedar diri okey!!

kalau kita tak tunjuk,
depa pun tak nampak semua tu..!
jangan marah...:)

sekian...

j


Comments

  1. betul tuu..setuju sgt. kalau tak tunjuk takde lah org yg nak tengok .

    ReplyDelete
  2. punggung besar ni seksi..
    tapi kalau terlalu besar dan menyakitkan mata melihat, baik tutup je.. pakai sopan2 kan lgi bagus..
    xdela lalat2 jakun nak tutup.. heheh...

    ReplyDelete
  3. betul tu, kalau mereka tak tunjuk orang takkan berbunyi.. heheh

    ReplyDelete
  4. yg tak bestnya diaorg yg punggung besar ni suka sangat tunjuk aset yg satu ni...

    ReplyDelete
  5. nak tackle pakwe kot...hehehe

    diana, nk kirim pesanan boleh?

    tolong bagitahu kat cik tom, saya ucap terima kasih buat entry sticky post tu..sebab ema tak boleh terjah blog dia..kat sini blog dia kena block..kat rumah ema tak boleh nak htr komen pun...huhuhu....

    tq

    ReplyDelete
  6. As Salam Diana,

    Punggung besaq nie...dia dah macam buah Pair. Bukan menghina...tetapi jgn ditunjukkan lagi kat org dgn pakaian yg ketat....sepatutnya...dikuruskan punggung tersebut supaya mudah cari seluar bila gi shopping.

    ReplyDelete
  7. huhuhu...tak terkata...tapi btol la mcm kak ckap tu...kalu dah tau besaq,jgn la pkai sendat2...berpada2 la kan...

    ReplyDelete
  8. jgn pndg rendah kat org punggung besar. kan itu ciptaan ALLAH S.W.T.

    betul kan diana. hihi ..

    ReplyDelete
  9. seelok-eloknya..pakailah pakaian yg bersesuaian dgn saiz bdn kita
    xkira saiz S, M, L atau XL..

    ini seme utk elakkan kejadian yg xdiingini...

    jika pkai pakaian yg seksi meksi ni..menyeksakan org nengok..sama ada org kutuk atau apa2 tu..

    tgk kat cermin elok2..sesuai ke tak pakaian kita..jgn perasan cantik sudah..kita igt nmpk cantik padahal di mata org lain amatlah buruk..
    renung2kan dan selamat berfikir2..

    ReplyDelete
  10. no komen psl pungguk2 besaq ni..

    ReplyDelete
  11. betul tuh akak.tutupla sikit.tak salah kalau nak tutup,makin comey dan sopan ade la;)

    ReplyDelete
  12. mmg lalat tu slh sbb buat mcm tu..tp wanita tu pn slh sbb dia lah punca lalat² tu dpt idea utk mengutuk..huhu~ =)

    ReplyDelete
  13. kdg tu cara kita sendiri mengundang cakap2 orang kepada kita. klu stkt ckp saja takpe juga, klu ada perkara2 yg tak diinginkan berlaku, lagilah parah jadinya.. minta dijauhkan, nauzubillah..

    ReplyDelete
  14. punggung besar?heheeh...ni nak tayang ja kan sis...tapi ramai plak mat mat bangla yang suka nonton tu..hehe...

    ReplyDelete
  15. bagus nasihat ni..telus..terus..:)

    ReplyDelete
  16. no komen,msih mntah bab2 ni..lum bljr lagi,heheeee

    ReplyDelete
  17. pesanan yang bagus.hehe.
    elakkan diri anda dari di sekodeng. ;P

    ReplyDelete
  18. @Solihin Zubir
    betul2..
    seksi dengan seksa kena pham betui2 ..

    ReplyDelete
  19. @kembatolo™
    ala..
    akak tau kamu terasa sebab punggung kamu besar kan??
    tak pe..
    jangan sedih..
    pi menangis dalam bilik..

    ReplyDelete
  20. @Azman Roslan
    tu la..
    depa tunjuk2..
    bila orang geram,kata kita gatai..
    ada ka lagu tu..

    ReplyDelete
  21. @munna
    depa perasan seksi la tu..
    mnyampah!memalukan betui la..

    ReplyDelete
  22. @MamaEma
    ha..
    betul2..
    agak2 tak dak sapa nak ada jugak yang tertarik sebab punggung dia kan..
    hahahha

    tak pe ema..
    dah di sampaikan..

    ReplyDelete
  23. @Panglima7
    tak tau la kenapa saya rasa nak gelak dengan komen panglima ni..
    hahahahhaha

    ReplyDelete
  24. @ijatnuar87
    akak rasa mungkin dia rasa saiz 40 tu kecik..
    hahahah

    ReplyDelete
  25. @kakchik@ella
    betul kakchik..
    jangan pandang rendah..sekali kena hempap boleh cacat seminggu..

    tapi si punggung besar pun jangan la merendah2 kan diri sendirri..
    kan??

    ReplyDelete
  26. @sarah-najwan
    ha..tu dia..
    cikgu mai dah..
    betul cakap sarah tu..
    wah!!ayt last tu macam dokter izi la..
    hehe

    ReplyDelete
  27. @Fariq
    ala..
    fariq ni kecik ati la tu..
    akak tegur2 orang punggung besaq..
    dah!pi menangis dalam bilik tu..

    ReplyDelete
  28. @echah mashuri
    dia saja tunjuk kot..
    nak bagi orang benafsu tengok dia..

    ReplyDelete
  29. @YanaMIB
    betul tu yana..
    kalau dah terdedah je..
    lalat mana la tak mai kan??

    ReplyDelete
  30. @Hanis Azla
    kak..
    kalau dah kena rogol ka apa
    masa tu baru la nak menangis sesal itu ini..
    dok maki2 perogol tu..
    padahal kita yang dok tayang..
    kan??

    ReplyDelete
  31. @Ellen
    betul la ellen..
    mat bangla la yang dok jadi lalat tu..
    sakit hati la akak tengok..

    ReplyDelete
  32. @whitecappuccino
    nasihat untuk diri akak jugak..
    peringatan la ni..
    jangan lalu depan bangla.;.
    hahahah

    ReplyDelete
  33. @Woofer Storm
    amboi..
    belum cukup umuq la ni ya..
    meh nak terik janggut!
    huh!!

    ReplyDelete
  34. @Tapak Kaki
    terima kasih..atas
    pesanan dari pengskodeng..
    hahahahaha

    ReplyDelete
  35. betul2... jgn la tunjuk.. tapi kalu yg punggung besar tu bukan muslim.. selamba aje la dia tunjuk... bedal je si lalat bg mampus..

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …