ApEw ar akak niEw..TeRuK aN??

assalamualaikum...


hai..kitew rAsA aN kitEw nak taip giNie r..
rasA CaM bEz r..

jenuh oi...baru pendek tu aku rasa nak taip pun agak membeban kan..
ni kan pulak kalau aku jadi tukang baca..
memang boleh gila la aku..

kalau blogger pompuan yang taraf adik2
di sekolahan
itu kita faham la..kan?
pelat2 gedik gitu memang ntuk buat2 comel..(^0^)
ye kan??
tu pun ada yang menyampah..
ingat tak de ke??

tapi kalau yang menaip gitu adalah seorang blogger lelaki
apa kah perasaan anda??chewah!anda pulak..

mata jadi kabur..
otak beku dengan tiba2..dan nafas berdegup kencang..
jari jemari sudah bergerak ke tanda "x"
di hujung sana..

tolong la ye..
tolong sedar..!
"alah..akak ni kecoh la..orang lain tak kesah pun.."

orang lain tak kisah sebab dia tak baca pun blog hang..
yang baca memang ada..
tapi depa tak berani la nak habaq..satgi hang tak mau mai dah blog depa.
tu pun tak paham ka...


sekian..!

Post a comment

24 Comments

  1. budak budak......
    bese ar...
    ahahaha

    ReplyDelete
  2. hahahaha mmg sakit mata baca. baca title cukup la kot. :p

    ReplyDelete
  3. saya pun kureng suka dan jadi mcm gagap nk baca..hehe

    mmg rajinlah sapa2 yg tulis style gtu..rajin nk tekan shift bagai2 tu..

    jika kita bw..byk jumpa blogger yg tulih style gini..

    ana kefeninan jika membacanya..
    setakat ejaan yg ringkas2 mcm kita guna ni xpe la..ni kalu mcm yg awk taip contoh tu..haruuuuu...

    ReplyDelete
  4. hahah~cm plik je td tgk tjok entri ni..ehehhe~:)

    ReplyDelete
  5. munna kalau masuk blog yg susah nak baca ..mmg tak singgah dah lepas tu.. yelah kita nak masuk blog diaorg nak bersantai-santai.. tapi diaorg kasi susah kan kita nak eja satu satu..

    ReplyDelete
  6. tAk PeW La AkAK tAkNAk BacEw SeBaB RaMai laGI NaK bACeW..


    huh.. kompem penat. try buat eksperimen je kat atas tu.. ehehe

    ReplyDelete
  7. Betul sis..Ellen pun cepat ja "x" kalo jumpa blog gini..ada satu blog artis yang buat gini..artis tu tak der la remaja sangat tapi bahasa tu "kitew2"..tak faham la...hehe

    ReplyDelete
  8. saya kalo susah sgt nak baca,, mmg tekan x la jawabnya,, ngeh

    ReplyDelete
  9. Mungkin sebab caps lock die rosak. bile taip kejap besar, kejap kecik. Tak pun org mcm ni, mesti kaki ponteng kelas bahasa melayu karangan kertas dua. heheh..

    ReplyDelete
  10. kah3... maintain suda.. malas nk tulis huruf beso kecik.. penat deh..huhu

    ReplyDelete
  11. @tim
    hahah..
    budak2 kan..
    pasrah je la..

    ReplyDelete
  12. @alin
    baca tajuk je ye??
    kejam..
    hahahahhah

    ReplyDelete
  13. @sarah-najwan
    kalau saya boleh komen memang saya tegur la tuan punye blog tu..
    bukan apa,mungkin dia tak tau sebab orang tak bagi tau..
    jadi kita kena tegur la kan..

    ReplyDelete
  14. @_luVy*dUcky_
    tu baru tajuk je tu..
    dah rasa pelik..
    bila baca entry nye mau pening setahun tak hilang..
    hahahha

    ReplyDelete
  15. @munna
    betul la..
    saya pun memang tak pi dah la blog gitu..
    serik la..

    ReplyDelete
  16. @kembatolo™
    ye ke ada orang lain nak baca..
    kemarin akak ada singgah satu blog gini..
    dia punye entry ada 1,2 komen je..
    tu pun tulis gini je banyak..
    "best ar.."
    lagi satu..
    "saya dah follow ..follow me back!"
    hahahah

    ReplyDelete
  17. @Ellen
    artis??
    meh link dia ..
    akak nak basuh dia jap..
    jhahahaha

    ReplyDelete
  18. @The Crow Empire
    hahhah..
    logik..
    boleh diterima alasan tu..
    heheh

    ReplyDelete
  19. @Gayahspears
    tu la..
    yang pelik nye gayah..
    akak tanye dia kan,
    dia jawab dia malas nak taip..
    hahahha..
    alasan tak logik la..

    ReplyDelete
  20. haha.. aku bila dah jumpa blog mcm tu lain kali aku tak dtg lagi. melainkan blogger tu peramah dgn aku. tp umur aku rasanya dah tak sesuai baca entri mcm tu

    ReplyDelete
  21. hehehhe...memang kelakar baca entri camtu..dan kekadang sakit ati gak,sebab susah nak baca,memening kan kepala nih...tapi kalu isi kandungan tu gempak,ambe tak kisah pom,baca jek la.hehehe

    ReplyDelete
  22. alaaaaa...
    akak ni tak spoting leww..
    suka hati kitew lew nak taip cmne pon..
    ahahahha..
    cannot go kan.. geli plak..

    ReplyDelete
  23. akk..kitewwww..kitweeekannn..kiteww pun tsukeww taw!PANGGGGGGGGGG!

    adeh=_+

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)