1st GA Pearl by mOoN

Assalamualaikum...



hari ni aku nak join GA..
sebenar nye di tag oleh fariq..
hehhe....(tadi lupa nak bubuh))

tengok banner dia tu...
simple je kan??klik situ ye kawan2 kalau nak join..

Aku nak join GA ni sebab GA ni simple sangat2..
lagipun ni sebagai tanda sokongan untuk kawan2 blogger..
lagi satu sebab dah kena tag kan..
heheh

kalau di beri pilihan Antara putih,peach dan hitam,
dah tentulah aku pilih putih..
sebab putih boleh suai padan dengan kaler apa je..
semua boleh masuk..
kan??

untuk GA kali ni aku nak tag
astina,

ok..yang lain tu pun boleh join jugak..
lagi ramai lagi bagus..
kita bagi cik moon pening kepala sikit..
hahahha

tarikh tutup 14 feb 2011..
cepat2 jangan terlambat..

sekian..
Previous
Next Post »

6 komen disini

Click here for komen disini
sarah-najwan
admin
26 January 2011 at 10:46 ×

semoga berjaya diana..

Reply
avatar
mOoN
admin
26 January 2011 at 10:56 ×

penyertaan disahkan...^^

wah2...nak bagi pening kepala ea? hehehe...Good Luck kak..:)

Reply
avatar
Fariq
admin
26 January 2011 at 11:52 ×

erk,, tak perasan plak akak dah buat,, selamat berjaya ye kak,, :p

Reply
avatar
D.a.y.a.n.g
admin
26 January 2011 at 12:18 ×

psstt psstt Kak Diana...

pastu saya nak buat apa..

siyes blurr pasal tag tag ni..

Reply
avatar
ijatnuar87
admin
28 January 2011 at 01:28 ×

beyeh2...akan cuba untuk membuat secepat mungkin,hehehe

Reply
avatar

sila tinggalkan komen anda...:) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment