isteri curang!

22:00:00
selamat malam semua.. korang mesti dah baca surat khabar siang tadi kan? nak pengsan aku baca cerita kat ruangan dang setia tu.. yang belum ...
isteri curang! isteri curang! Reviewed by Diana Rashid on 22:00:00 Rating: 5
penakut atau berhati-hati??? penakut atau berhati-hati??? Reviewed by Diana Rashid on 20:30:00 Rating: 5

kembara minda...

16:40:00
selamat petang.. aku bersiaran di luar ni.. maklum la.. kan cuti .. sebenar nye malas nak ngadap blog bila tibe hari ahad.. tapi tergerak ha...
kembara minda... kembara minda... Reviewed by Diana Rashid on 16:40:00 Rating: 5

cerita pagi tadi..

21:00:00
selamat malam semua.. selamat bercuti jugak.. lama tak cerita pasal maisara.. eh!ye ke lama? heheh... tadi pagi aku lipat2 baju dia.. samb...
cerita pagi tadi.. cerita pagi tadi.. Reviewed by Diana Rashid on 21:00:00 Rating: 5
bagi la cek kawen mak oiiiii!!!!!!!!!!!! bagi la cek kawen mak oiiiii!!!!!!!!!!!! Reviewed by Diana Rashid on 18:00:00 Rating: 5

tergoda lelaki muda!

15:30:00
betul ka kalau perempuan kawen dengan lelaki yang lebih muda,rumahtangga tidak kekal lama?? ada yang kata sebab nye lelaki muda ni kurang m...
tergoda lelaki muda! tergoda lelaki muda! Reviewed by Diana Rashid on 15:30:00 Rating: 5
ini cerita kekasih hatiku.. ini cerita kekasih hatiku.. Reviewed by Diana Rashid on 00:17:00 Rating: 5

haji bakhil alaf baru!

21:30:00
ade bace surat khabar kan hari ni?? cerita muka depan tu la.. artis kedekut.. hhehehe.. tu dah jadi jutawan tu.. boleh kedekut lagi.. seben...
haji bakhil alaf baru! haji bakhil alaf baru! Reviewed by Diana Rashid on 21:30:00 Rating: 5
lagu untuk penyokong kelantan! lagu untuk penyokong kelantan! Reviewed by Diana Rashid on 20:30:00 Rating: 5

BE dan kamu!

16:34:00
selamat petang... entry pertama untuk hari ni.. mesti lah entry penaik semangat kan?? bukan nak nunjuk2 ye.. cuma nak bagi tau kesan2 b...
BE dan kamu! BE dan kamu! Reviewed by Diana Rashid on 16:34:00 Rating: 5
MUNGKIN ANDA PEMILIK SAKA MUNGKIN ANDA PEMILIK SAKA Reviewed by Diana Rashid on 22:00:00 Rating: 5
kisah si baloq liat!! kisah si baloq liat!! Reviewed by Diana Rashid on 20:09:00 Rating: 5
aku mahir dalam ..........??? aku mahir dalam ..........??? Reviewed by Diana Rashid on 16:20:00 Rating: 5

kenape tak komen??

12:00:00
s elamat tengah hari.. dah tengah hari ye.. aku tengah masak ni.. ehheh...sambil masak pun boleh berblog kan?? alah..sambil tunggu ayam sia...
kenape tak komen?? kenape tak komen?? Reviewed by Diana Rashid on 12:00:00 Rating: 5

markisa dan asma.

10:00:00
gambo dari google gambo dari google korang tau tak ni buah ape?/ ni lah buah markisa.. dia ade dua jenis tak salah aku.. satu kuning ,...
markisa dan asma. markisa dan asma. Reviewed by Diana Rashid on 10:00:00 Rating: 5

Laptop ada KFC

01:29:00
selamat pagi.. sekarang jam 1:18 pagi aku dengan maisara masih belum tidur.. tu la..tadi petang kami bedal tidur.. tidur dalam setengah jam ...
Laptop ada KFC Laptop ada KFC Reviewed by Diana Rashid on 01:29:00 Rating: 5

gemuk=hina!

22:38:00
selamat malam.. kenapa orang gemuk selalu di hina. kalau tengok kat tv ke.. watak orang gemuk ni mesti la lembab,hodoh,.. makan gelojoh..s...
gemuk=hina! gemuk=hina! Reviewed by Diana Rashid on 22:38:00 Rating: 5
dah kurus nak kurus lagi. dah kurus nak kurus lagi. Reviewed by Diana Rashid on 20:29:00 Rating: 5
hari ade peperiksaan... hari ade peperiksaan... Reviewed by Diana Rashid on 16:10:00 Rating: 5

aku dan dia..

00:12:00
kesian betul aku ni.. hidup berkongsi kasih.. nak buat macam mana.. dah takdir.. terima saje la dengan hati terbuka tadi... aku:abang,jom ...
aku dan dia.. aku dan dia.. Reviewed by Diana Rashid on 00:12:00 Rating: 5
jemput la ke sini..! jemput la ke sini..! Reviewed by Diana Rashid on 22:49:00 Rating: 5

rendah diri..

20:13:00
satu petang.. lelaki:petang ni kita pi makan sama2 nak tak.. saya belanja.. pompuan :tak nak la..saye kenyang dah.. lelaki:alah..jom la. ...
rendah diri.. rendah diri.. Reviewed by Diana Rashid on 20:13:00 Rating: 5
dutch lady..menarik tau!! dutch lady..menarik tau!! Reviewed by Diana Rashid on 17:17:00 Rating: 5

BE untuk hari ini..

15:59:00
selamat petang semua hari yang baik... di saat2 aku kecewa tak de BE baru ni.. tetiba ade je satu yang nuffnang nak bagi.. macam tau2 je kec...
BE untuk hari ini.. BE untuk hari ini.. Reviewed by Diana Rashid on 15:59:00 Rating: 5
aku saja ka nak kena paham dia??? aku saja ka nak kena paham dia??? Reviewed by Diana Rashid on 11:57:00 Rating: 5

cindralela

21:56:00
pada zaman dahulu ada seorang gadis yang cantik jelita.. namanye cindralela..cindralela tinggal bersama ibu tiri yang sangat garang.. hari2 ...
cindralela cindralela Reviewed by Diana Rashid on 21:56:00 Rating: 5
tips pisahkan lampin dan anak. tips pisahkan lampin dan anak. Reviewed by Diana Rashid on 19:59:00 Rating: 5

tulis la..nanti lupa!

14:54:00
Pak Pandir dan Mak Andeh mengadu kepada doktor tentang masalah ingatan yang mereka alami.setelah membuat pemeriksaan doktor memberitahu kesi...
tulis la..nanti lupa! tulis la..nanti lupa! Reviewed by Diana Rashid on 14:54:00 Rating: 5

donut..

17:41:00
assalamualaikum... seronok berblog hari ni.. sambil blogwalking boleh lipat kain.. sebab line dah macam siput.. nak mandi pun sempat weh!! ...
donut.. donut.. Reviewed by Diana Rashid on 17:41:00 Rating: 5

maisara jawab tag!!

14:31:00
tag "identiti blogger yang hilang" ni sebenonye aku dah dapat.. tapi sekali lagi aku di tag.kali ni dari kakchik ella.. oleh sebab...
maisara jawab tag!! maisara jawab tag!! Reviewed by Diana Rashid on 14:31:00 Rating: 5
kedah tumpas di kelantan ,menang di mata penyokong!! kedah tumpas di kelantan ,menang di mata penyokong!! Reviewed by Diana Rashid on 22:47:00 Rating: 5

laksa punye pasal..

15:41:00
selamat petang.. dah makan ke kamu semua.? jom kita cerita pasal makan.. Aku dan maisara.. kami dua2 suka makan laksa.. Biasanye hari sabt...
laksa punye pasal.. laksa punye pasal.. Reviewed by Diana Rashid on 15:41:00 Rating: 5

nak kena ludah???

10:00:00
selamat hari sabtu.. amboi..mentang2 hari cuti, semua pakat bangkit lambat.. bangun woi.. basuh2 baju ka,kemas bilik ka.. jangan tidur saja....
nak kena ludah??? nak kena ludah??? Reviewed by Diana Rashid on 10:00:00 Rating: 5

tak layan renjis!

08:07:00
aku telah di tag.. oleh 3 anak dara.. semuanye comey2 belake.. yang pertama mentag aku adalah cik tomm.. lepas tu ecah..kemudian nisha.. bai...
tak layan renjis! tak layan renjis! Reviewed by Diana Rashid on 08:07:00 Rating: 5

tv titano.

23:03:00
Anak aku ni memang tak reti duduk diam.. kalau tengok tv pun dia tetap lari sana,lari sini.. tak buka tv katun dia lagi la dia lari2.. macam...
tv titano. tv titano. Reviewed by Diana Rashid on 23:03:00 Rating: 5
alah!adik angkat je la.. alah!adik angkat je la.. Reviewed by Diana Rashid on 14:51:00 Rating: 5

~ADA KENDURI ARWAH~

11:45:00
selamat pagi... sebelum ni aku ada buat entry pasal kenduri mengerjakan haji sebelum ke mekah adalah amalan songsang yang di lakukan oleh or...
~ADA KENDURI ARWAH~ ~ADA KENDURI ARWAH~ Reviewed by Diana Rashid on 11:45:00 Rating: 5
BEGINIKAH ISTERI PEMIMPIN KITA?? BEGINIKAH ISTERI PEMIMPIN KITA?? Reviewed by Diana Rashid on 00:30:00 Rating: 5
jusco tutup jam 5:30 pagi. jusco tutup jam 5:30 pagi. Reviewed by Diana Rashid on 20:30:00 Rating: 5
sebelum pi mekah nak buat kenduri! sebelum pi mekah nak buat kenduri! Reviewed by Diana Rashid on 18:41:00 Rating: 5
pinjam 10..tak dak 10,5 pun tak pa!.. pinjam 10..tak dak 10,5 pun tak pa!.. Reviewed by Diana Rashid on 15:31:00 Rating: 5

lelaki lucu!!

14:11:00
humor dalam diri seorang lelaki... sape yang tak suke lelaki yang punye sikap humor.. humor ye bukan tumor.. jangan salah bace lak. tambah2...
lelaki lucu!! lelaki lucu!! Reviewed by Diana Rashid on 14:11:00 Rating: 5
kedah benam kelantan 4-2. kedah benam kelantan 4-2. Reviewed by Diana Rashid on 21:25:00 Rating: 5

About Me

Powered by Blogger.