seram nye..tapi dia tak takut!!!

korang suka tengok cerita seram dan berhantu tak?
aku dulu suka jugak..mase belum ada anak.
bila dah ade anak ni aku tak nak la tengok takut
mempengaruhi anak pulak..
kat astro ria sekarang ni ade tayang filem jangan tegur..
aku memang tak pernah tengok filem ni..
tengah dok alih2 siaran tv ni tetibe terbuka la
siaran astro ria.maisara pun tanye la.."ibu..itu cerita ape..nak tengok.."
aku pun cakap la.."eh!tak elok la cerita tu..macam cerita raksasa je.."
"bukak la ibu..saya nak tengok.."..
ish..ish..nak tengok jugak2 rupanye dia..
aku bagi je tengok..
sikit pun dia tak takut..aku yang peluk dia kuat2..

Post a comment

20 Comments

  1. hehe
    akak, maisara bley geng ngan saye
    saye suke tgk cite antu!

    ReplyDelete
  2. heee..saya takut....tp sy bukan pengecut..tp takutla nk tgk cite antu...huwaaaaaa...scaryyyy

    ReplyDelete
  3. penakot rupanya akak diana nie.. garang tp penakot.. hehe.. ;-p

    ReplyDelete
  4. sy suka tengok citer hantu tapi kalau ada member la... kalau sorang2 tak berani la.. lagi2 kalau tengah - tengah malam...

    ReplyDelete
  5. suka tengok cite hantu masa kecik2 aje.. skang kalau nak tengok dgn beraninya.. sket aje lah .. kena tengok waktu siang aje.. hahaha..

    ReplyDelete
  6. ingtkn maisara yg takut...
    rupe-rupenyew mak maisara yg takut...
    hahahahahaha.....
    btol la dunia da terbalik skunk...
    *juz kiddin.......
    ^_^

    ReplyDelete
  7. aku memg suka tgok cter seram..hehehe

    ReplyDelete
  8. hahah..entah2 dia tak faham..awe pernah bawak anak buah tengok wayang..kami mak cik2 dia ni kena lah bawak tgk cerita kartun..bile lawak kami gelak, lepas tu anak buah kami cakap...tak lawak pun mak cik...hahahah...

    ReplyDelete
  9. sukemakan..
    masa bujang dulu suke
    dah kawen ni lak akak takut..

    ReplyDelete
  10. cik jari..
    orang takut ni la
    yang hantu suke kacau.
    hehe

    ReplyDelete
  11. solihin..
    akak tak garang la..
    pandai2 je kamu ye..


    hahha..

    ReplyDelete
  12. shera..
    kalau ade member tak de nye nak
    tengok tv..
    baik bergosip..
    lagi best!
    hahah

    ReplyDelete
  13. faarihin..
    siang2 pun ade hantu jugak le.
    tapi kat belakang pintu..
    sebab kat situ gelap..
    haha..saje bagi faarihin takut!!

    ReplyDelete
  14. cik ki..
    akak tak takut
    sebeno nye..
    cuma,biase la kan hantu melayu mana seram pun..
    heheh...(pujuk diri sendiri ni)

    ReplyDelete
  15. hawa..
    jujur nye budak tu..
    maisara ni dia paham
    tapi dia suke bila ibu dia ni peluk2 dia sambil baring..
    dapat manja2 la kunun..
    macam orang kurang kasih sayang je/

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)