pukul sebelas pagi..

uih..dah pukul sebelas..
masak tak lagi ni..
hari2 penat nak pikir.."ape la aku nak masak harini..?"
bukan ape..suami aku ade benda yang dia tak makan .
bukan tak makan langsung,cuma dia kurang minat.
kalau masak benda yang dia kurang minat,makan pun sikit saje..
mane ade isteri yang suke suami dia makan sikit2..
kalau dia makan banyak,rase senang je hati kita..kan??
semangat nak masak lagi untuk esok tu berkobar kobar je..
hahhaa...nipu la tu..!
suami aku suke betul ayam/daging masak kicap..
tapi tak kan nak buat masak kicap hari2..
mau kelam kaler kulit kami laki bini..
hehhehe

sepatut nye..selain duit poket untuk isteri,kena bagi jugak duit elaun memasak.

hahhaha..melampau!!!
orang pompuan ni kalau bab duit memang tak cukup.
bagi la selori pun..
sejam je boleh habis..
kenapakah??
cube tengok bile tahun baru je,berapa ramai pompun yang buat azam nak berjimat cermat?


yang dia sibuk
azamkan cuma nak kuruskan badan dan menjadi kaya raya..azam yang ni memang ramai..
hehheheh..
aku lah tu~~~

Post a comment

10 Comments

  1. en somi saya jenis ikut bini masak..dia xreti nk suruh2 masak ape...kita lak jd peningkn..

    last2..apa tekak kita nk mkn..tu la kita masak..nasib baik en somi kita pom suka..ki3..

    p/s: kita lak nk bg isi sket kt badan..keding je..huhu

    ReplyDelete
  2. ahaaaa...ad ader cadangan...aper kate akak ajak dia mkn luar...lagi bnyk pilihan hahahahahaha

    ReplyDelete
  3. kalu nk makan lua ajak saye skali
    hehe

    ReplyDelete
  4. mmg pening kak ek kalu nak pikir hari2 ape nak masak..sampai tak tahu nak masak ape..kecuali suami kita tu jenis tak kesah makan apa..heheh...dah tahu menu apa nak mask ke kak?

    ReplyDelete
  5. sarah..bagus la gitu..
    senang je..
    masak ikut selera kita je kan..
    suami saye suke makanan yang pedas2 je..
    tak pedas dia tak lalu nak makan..

    ReplyDelete
  6. siti shahidatul..nak ajak macam mana..
    dia kerja la..
    tapi balik makan kat rumah..
    sebab dekat je tempat keja dengan umah..
    kalau malam2,hari tak keja
    boleh la ajak makan
    kat luar..

    ReplyDelete
  7. sukemakan..malam ni
    lepas maghrib..
    tunggu kat simpang ye..
    hahahha

    ReplyDelete
  8. de'din...
    hari ahad boleh la..
    hari lain
    suami kerja tak dan la nak pi nasik kandaq..

    ReplyDelete
  9. hawa..
    siap dah..
    pajeri terung..
    sambal belacan..
    sambal udang
    dan goreng ikan je..
    jemput meh makan..

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)