mira yang bagi..!ala..mira yang gitu2 tu!

aku telah di tag oleh mira..
nak kena mira ni..pandai2 je tag akak ye..
saje nak bagi akak ni penat memikir..
apepun tengok le ape yang dia bagi..
jeng..jeng..jeng.....!
tetibe terasa di hargai...
hehe..


ha..ni yang malas nak pikir ni..kena menjawab
soalan lak..jawab mana yang boleh je la ye..

Write 5 interesting facts about the person who gave u this award
~nama dia mira
~dia suke makan kuih siput
~dia garang sangat..
~ade bela rimau..
~dia cantik!
wakakakakkakakaka...jangan marah ye mira!!

~Write down 10 interesting facts about yourself and your hobby
~saye pemalu..
~baik hati..
~rajin ngaji
~masak pun sodap..
~kulit putih melepak
~disayangi suami
~tak suke makan
~pandai segala-galanye..
~tak suke shoping..membazir!
~jangan percaya satu pun diatas..
hahhahhahhaha

Pick your most 10 deserving recipients and describe them.
10?banyak nye..


ok...siap sepuluh orang....semua lelaki ..
solihin sorang je pompuan!!
wakakaka..jangan marah ye solihin..akak gurau je..alah!tu pun nak kecik ati..
lempang kang!!!
yang di tag tu..suke ati la nak ambik ke tak nak..
tapi kalau boleh ambik la..terisi jugak entry untuk esok..heheheh...
lagi satu tak payah la nak describe2..
haha..

Post a comment

8 Comments

  1. apa gitu nih??? haha.. boleh pulak.. naseb baik den konyang makan open house..

    ReplyDelete
  2. suka makan kueh siput..
    tpi x suka makan siput sedut..
    :)

    ReplyDelete
  3. ahaha... br nk teruja x suke shopping ;p

    ReplyDelete
  4. heheh..kena tag ye....baik..waaaa...

    ReplyDelete
  5. owh tidak... kenapa sy sorg je pompuan yg telah di tag.. auw.. hahaha... sengal ubi toi akak nieh..

    apa yg perlu dibuat nie.. wuwu..

    nway, makaseh.. :D

    ReplyDelete
  6. tumpang tanya..macam mana nak tag urang?

    ReplyDelete
  7. singgah amek awrd
    maseh kak
    teharu nie
    T_______T

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)