menangis!!


korang pernah memangis?kami orang2 pompuan tak segan mengaku pernah menangis.tanye la mana2 popuan mesti dia orang ngaku pernah menangis.yang jiwa kental pun mesti kata dia pernah menangis.

tapi kalau di tanye pada orang lelaki soalan ni mesti ade yang susah nak ngaku dia pernah menangis.jawapan biase kita dengar..

"nangis mase kecik2 dulu ade la.."..

payah betul nak mengaku.padahal hari raya tu hari dia nangis sebab tak dapat makan sup tulang..hahhaa

kalau kita tengok drama2 kat tv,bile babak orang pompuan menangis kita rase sedih kan?tapi bile babak orang lelaki yang menangis dia punye sedih tu lain macam sikit.bertambah syahdu tau..tak sama macam tengok orang pompuan menangis.

mungkin kita semua memang susah nak tengok lelaki menangis.sebab tu bile sekali dia menangis terasa hiba sangat2.

^

^

^

^

*pssstt..aku pernah tengok lelaki yang menangis tapi tak shahdu.nyampah ade la!

Post a comment

12 Comments

  1. stuju giler...nanges nk amek simpati..buat2..uhh..nyampahhh jerr klw jumpe yg mcm tu..ahahaha

    ReplyDelete
  2. sayu sgt bila tgk air mata incik suami mengalir waktu demam masa raya ari tu....sedih sgt dia bila demam lg...

    ReplyDelete
  3. air mata lelaki tu kan lagi mahal dari air mata perempuan. hehehe.. :P

    p/s:- jenjalan sini. duit raya dah habis bagi kat bebudak. :)

    http://wanshah87.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Saya jarang nangis kecuali bila ada masalah dengan Incik Boss. Lain dari tu saya tak akan nangis.. Hihi..

    ReplyDelete
  5. org macam tu pun ada eh..haha

    ReplyDelete
  6. Lelaki kt sblh sy ni len plak.xkisah kalu ckp dia penah nanges.tp kalu sy tetiba 'selsema' dia akn ckp, eh nanges ka? Siap pujuk lg hehehe sensitip dgn org nanges

    ReplyDelete
  7. Belum pernah tengok lelaki menangis secara live, yg selalu tengok pelakon lelaki (Melayu) menangis di TV..Dlm hati tertanya2: benarkah ada lelaki yg pernah menangis di dunia ini? Kalau lelaki menitik air mata memang pernah tengok, tapi menangis sampai meraung2 rasa tersangatlah pelik (dan lucu?) pulak...

    ReplyDelete
  8. sebab tu orang lelaki jarang menangis. kalau nangis pun tak boleh tunjuk kat orang.. nanti ramai orang nyampah..haha..

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)