hari aku ngadap tv!!

harini banyak betul aku cerita pasal astro ye..
hadap je la ye..
aku perasan sekarang ni astro dah tak macam dulu la..
dulu iklan sikit je..dulu mase aku muda remaja dulu..
mana ade macam ni..
iklan pendek2 je,..tu pun iklan
rancangan2 astro ..
sekarang sempat pi buang air,cedok nasik,lipat kain..
cerita tak start2 lagi..
nak ikut macam tv3 jugak gamak nye..

Post a comment

18 Comments

  1. tgk lgenda bdk setan...potg stim la..iklan acap kali

    ReplyDelete
  2. tu la kak diana... kita byr mahal2 tapi iklan je banyak... tak best betul... dulu rajin la tengok tp skrg dah kurang sikit... kalau nak tgk pun, tgk citer C.S.I je..

    ReplyDelete
  3. isk,tao tape!!!!
    astro da naik lemak cm tb3!!!
    mencik!
    bayar mahal...

    ReplyDelete
  4. btol3....memg lama iklan kat astro...puas menanti cter mula...

    ReplyDelete
  5. btul..btul..btul..
    skali iklan je entah bape minit,tv1,tv2,tv3,ntv7,8tv..
    sume sama je..
    iklan,iklan,iklan..

    ReplyDelete
  6. tu sume nak duit dan keuntungan tanpa pkr kepuasan penonton

    ReplyDelete
  7. tak kira masa hujan lg...teetttt

    ReplyDelete
  8. astro dah macam taikkk..servis sangat2 menyedihkan...

    ReplyDelete
  9. yup..memang camtaek

    adeker pakai byond pown bole 'hang' ngalahkan tenet...huhuhu

    ReplyDelete
  10. luvida..
    tu yang hangin tu..
    orang nak tengok
    LBS
    ni..

    ReplyDelete
  11. shera..
    tu la..
    bayor lewat sikit tak boleh.
    tapi perkhidmatan ntah ape2..
    nak tengok CSI tu
    rasenye
    ulang banyak kali dah..
    maisara lak tak minat..

    ReplyDelete
  12. sweetsyaza..
    akaka dah pangkah lame
    dah tv3 tu..
    memang hampeh la..

    ReplyDelete
  13. ezzu..jom kita tunjuk perasaan
    kat depan bangunan astro tu nak tak??
    hahha

    ReplyDelete
  14. nadia yusuf..
    semua sama kan??
    nyampah betul la..
    apesal tak ade cenel untuk iklan je ye?
    tayang puas2 iklan kat situ..
    jangan kacau cenel lain..

    ReplyDelete
  15. hawa..betul..betul..
    diorang tak pikirkan penonton pun..
    diaorang cuma pikir
    pengiklan dan poket mereka saja

    ReplyDelete
  16. dianafisa..
    baru mendung je..
    angin tiup2 sikit,dah ilang..belum ujan pun...

    ReplyDelete
  17. hantwo..
    setuju..
    jom kita mogok lapar depan astro..
    ade tak diaorang kisah??

    ReplyDelete
  18. eiffel..
    ye ke?
    akak tak de lak pasang beyond tu
    sebab tv kecik je..
    hehe

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)