seronok tengok anak membesar sihat dan kuat!

ni mase baru lahir..
yang ni mase umur 4 bulan.

yang ni mase umur 9 bulan

ni umur setahun

yang ni umur 2 tahun..


ni mese umur 2 tahun lebih.


ni dah 3 tahun,,.

ni pun mase umur 3 tahun..bulan 4 yang lalu

ni bulan 6 yang lepas


ni bulan lepas punye...










Previous
Next Post »

18 komen disini

Click here for komen disini
aSmiDar
admin
19 August 2010 at 15:22 ×

comelnya..
sapa nama ni???

Reply
avatar
Faarihin
admin
19 August 2010 at 16:09 ×

alahai comelnya..

trademark dia bila bergambar.. suka letak tangan kat pipi.. (^__^)

Reply
avatar
diana
admin
19 August 2010 at 16:19 ×

asmidar..nama dia maisara.
tapi kuat menangis..

Reply
avatar
diana
admin
19 August 2010 at 16:21 ×

faarihin..tau tak pe..
bagi dia pose
macam tu boleh buat dia
nampak cantik..
kalau tak letak tangan kat pipi tu,dia kata "gambar ni tak cantik la bu"

Reply
avatar
19 August 2010 at 16:30 ×

hanya wanita yang ada ciri-ciri keibuan dan hati yang suci je teringin nak tgk perkembangan anak2..bukan buang2..
semoga anak2 akak sehat

Reply
avatar
diana
admin
19 August 2010 at 17:04 ×

hawa..akak anak sorang je..
teringin sangat2 nak lagi sorang..
tapi ade halangan ..

Reply
avatar
diana
admin
19 August 2010 at 17:05 ×

iqbalsyarie<>>terima kaseh..

Reply
avatar
19 August 2010 at 17:46 ×

pandai btol adek ni bergaya ala2 model gitu =)

Reply
avatar
ShErA
admin
19 August 2010 at 18:07 ×

wah.... comelnya.... pipi ank kak diana ni gebu je... rasa mcm nk cubit2 manja je.. hehe

Reply
avatar
19 August 2010 at 21:29 ×

wah..posing mcm model :D heehe

Reply
avatar
19 August 2010 at 22:18 ×

tak pe kak...dah ada sorg dah cukup bertuah kak...

Reply
avatar
diana
admin
20 August 2010 at 21:59 ×

shera..tu la hasil nye
bile susu bercampur nasik..
hehe/..

Reply
avatar
diana
admin
20 August 2010 at 22:00 ×

cik hana..dia memang suke
buat aksi model2 gitu..

Reply
avatar
Sofya
admin
12 March 2011 at 16:38 ×

comel dan pandai bergaya la anak awak ni.. :)

Reply
avatar
23 July 2011 at 16:13 ×

ternampak entry lame akk,saje terjah2.hehehe muka maisara tak berubah dr lahir kan.

Reply
avatar
puanbee
admin
4 October 2011 at 18:25 ×

dah besar dah , nanti nk buat juga lah entri cam nih

Reply
avatar

sila tinggalkan komen anda...:) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment