Breaking

Thursday, 19 August 2010

seronok tengok anak membesar sihat dan kuat!

ni mase baru lahir..
yang ni mase umur 4 bulan.

yang ni mase umur 9 bulan

ni umur setahun

yang ni umur 2 tahun..


ni mese umur 2 tahun lebih.


ni dah 3 tahun,,.

ni pun mase umur 3 tahun..bulan 4 yang lalu

ni bulan 6 yang lepas


ni bulan lepas punye...










18 comments:

  1. alahai comelnya..

    trademark dia bila bergambar.. suka letak tangan kat pipi.. (^__^)

    ReplyDelete
  2. asmidar..nama dia maisara.
    tapi kuat menangis..

    ReplyDelete
  3. faarihin..tau tak pe..
    bagi dia pose
    macam tu boleh buat dia
    nampak cantik..
    kalau tak letak tangan kat pipi tu,dia kata "gambar ni tak cantik la bu"

    ReplyDelete
  4. hanya wanita yang ada ciri-ciri keibuan dan hati yang suci je teringin nak tgk perkembangan anak2..bukan buang2..
    semoga anak2 akak sehat

    ReplyDelete
  5. hawa..akak anak sorang je..
    teringin sangat2 nak lagi sorang..
    tapi ade halangan ..

    ReplyDelete
  6. iqbalsyarie<>>terima kaseh..

    ReplyDelete
  7. pandai btol adek ni bergaya ala2 model gitu =)

    ReplyDelete
  8. wah.... comelnya.... pipi ank kak diana ni gebu je... rasa mcm nk cubit2 manja je.. hehe

    ReplyDelete
  9. tak pe kak...dah ada sorg dah cukup bertuah kak...

    ReplyDelete
  10. shera..tu la hasil nye
    bile susu bercampur nasik..
    hehe/..

    ReplyDelete
  11. cik hana..dia memang suke
    buat aksi model2 gitu..

    ReplyDelete
  12. comel dan pandai bergaya la anak awak ni.. :)

    ReplyDelete
  13. ternampak entry lame akk,saje terjah2.hehehe muka maisara tak berubah dr lahir kan.

    ReplyDelete
  14. dah besar dah , nanti nk buat juga lah entri cam nih

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

Adbox