Wednesday, 10 August 2011

perempuan dan bantal..!

Assalamualaikum...

cerita pasal pompuan dan bantal..sebenar nye kan,
watak2 pompuan ni kite boleh
tau melalui care dia tidur dengan bantal dia.
sebab semua wanita ade posisi tidur yang berbeza.
ade yang suke tidur guna bantal.ade yang tidur peluk bantal,ade yang suke letak bantal kat kaki.macam2 lagi.

1)memeluk bantal
:berjiwa seni
:menghargai lukisan,muzik dan sastera
:perasaan yang sangat halus
:perihatin terhadap kesopanan dan kesusilaan(mcm rukun negara lak)
:cenderung mempunyai badan yang ramping.

2)menggunakan banyak bantal
:kurang keyakinan diri
:memerlukan banyak pendamping atau teman2 yang dapat membantu
:jarang membuat kepetusan sendiri
:suke bergantung pada orang lain

3)tidur dengan satu bantal
:bukan jenis mengada2
:boleh terima keadaan seada nya
:buat keputusan mengikut fikiran
:tidak mementingkan nafsu

4)letak bantal di kaki
:jarang bergaul
:kaku dan agak membosankan
:bersikap egois
:suke ambil jalan pintas
:kurang berusaha

5)tidur tanpa bantal
:percaya diri sendiri
:kadankala terlalu ego
:suke pandang rendah pada orang lain
:tidak suke mengharap kan bantuan orang lain

kepada orang lelaki kalau nak cari bini tu,
tanye dulu dia tidur cemana ye..!!heheh


sekian...

28 comments:

  1. hehe...cmtu ke. sye da taw la nti.....kantoi!!!

    ReplyDelete
  2. har har har... baru la ku tau nape awek ku begitu

    ReplyDelete
  3. kalau sume kat atas tu cam ne lak? hehehe..
    tak tentu la pulak.kdg guna byk bntal,kdg xguna bntal,kdg pki satu bantal je.hehe

    ReplyDelete
  4. kajian akak sendiri ke apo nih...hehe

    ReplyDelete
  5. hehehhehehe
    bagus2 info nie
    sesuai untuk lelaki yang nak cari calon
    hehhehe

    ReplyDelete
  6. kena pecah masuk dalam bilik tido dia kalau nak tau dia tido camner heheeh..eh mana boleh nanti kena belasah dengan mak bapak dia heheh

    ReplyDelete
  7. ish3...skodeng mane la nih.. :D

    ReplyDelete
  8. ecah tdo sllu peluk bntal.tp knape bdn xramping2 nieee?heeee

    ecah mashuri

    ReplyDelete
  9. mam2 makne ade yea
    hehehe hurmm tido bantal semua tempat ade..kepala peluk kat kaki semua la

    ReplyDelete
  10. klo yg jns suka letak bntal kat muka tu cm na?pemalu eh?hihi

    ReplyDelete
  11. kak kalau pakai bantal satu dan selebihnya adalah teddy bear macam mane pulak kak...

    ReplyDelete
  12. wee~aini suka pelok bntal,.tak leh tdo klu tak plok bntal.

    ReplyDelete
  13. mana akak tau nih? Dah boleh jd pakar psokologi la cam ni.

    ReplyDelete
  14. kalau laki tanya cara tido takyah jawab la macam ni.. haha

    ReplyDelete
  15. gud info... kang sy tanya awek sy dia tito camner.. hehehheheh

    ReplyDelete
  16. kalau D nak tahu .. adehh nak pecah rahsia nie .. kekeke

    dari awal kawin sampai skrg ieda ada bantal busuk selain hubby lah kan ekekke ... siap salin2 sarung layie :)

    ReplyDelete
  17. alamak...

    kak ati kalau tido mesti
    ada bantal kiri dan kanan
    baru selesa tau...camne tu

    ReplyDelete
  18. hoho sy tergolong dlm yg no. 1..tp part ramping tu idak la cenderung..mebi pas bersalin br rs cenderung kut..ngee~ =P

    ReplyDelete
  19. wow ! emm .... sume sy pown penah buat hahaha ... good info thanks !

    ReplyDelete
  20. eh..ade maksud eh semua tu. aiyaa..

    ReplyDelete
  21. heheh tidur peluk bantal tp tk ramping pun diana wakaka

    ReplyDelete
  22. hehe..so, kalau mcm tu boleh detect lah adik ayie mane satu..hohho

    ReplyDelete
  23. cop!
    yang no. 1 :)

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();