NAK RAYA DAH NI..!

Dalam 3 minggu lagi kita nak raye kan?korang dah buat baju raye ke?dah siap?dah ambik?dah beli?
aku jalan2 kat banyak2 blog tadi banyak yang citer tentang tempah kuih raye je..baju raye tak dak sape nak citer.tambah2 kalau blog orang lelaki..lagi la tak de bau2 raye..
yang banyak aku tengok blog orang lelaki ni mesti ngeluh penat puase..ha..nak marah aku la tu..
baru cakap sikit dah nak marah..mujur tak bedepan,kalu
idak mesti kena asid dah aku ni..

Post a comment

7 Comments

  1. perempuan mmg suke feel raya kan kak..sebab kite nak hias umah...laki kalu tak pkr macam mane lah kan...

    ReplyDelete
  2. laki mana kesah...bukan dorg yg kne hias umh...bukannyer ajk member dtg umh..klo ada pow, smua kasi emak setle..dorg tau mintak jerk...pastuh, dorg mne kesah taun ne ada baju mlayu ker x...pakai 2-3taun yg lepas pown xper..jnji Levi's ada brg sehelai 2..

    sory..aku jd bias dn emo di blogmu..huhu -.-"

    ReplyDelete
  3. huhu. payin xde bju raye la. cmne nak rye ni! haha. mnx owg sponsor xde yg sudi. haha. diana sponsor bole? hee

    ReplyDelete
  4. Baju rayer dah beli dah.. kuih rayer ari isni baru stat.. owh,esok nk shopping beli tudung rayer lak.. hehe :D

    ReplyDelete
  5. ganas sis nak simbah asid...hehe...baju raya dah siap..yeah!!sis pulak??

    ReplyDelete
  6. ha...tengok kan..
    semua orang pompuan je yang
    kesah bab2 raye ni..
    orang laki memang dia orang tak amek peduli pun..
    pagi raye baru nak sibuk tanye "butang baju melayu abang mane pah??"

    ReplyDelete
  7. setuju2... kalau psl persiapan raya ni mmg perempuan lagi ambil berat... beli bj raya ank la... buat kuih raya la... hias rumah la... jarang la lelaki excited...

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)