Wednesday, 10 August 2011

macam mane hang boleh jadi presiden???

Assalamualaikum...

Ini fakta ke auta tak tahu la..
tapi nak kongsikan dngan korang jugak..
mana yang dah tau
buat2 tak tau je la ye...


Bekas presiden Amerika,
George Washington pernah menanam
pokok ganja di halaman rumahnye.
beliau juga seorang yang sengkek hingga
terpaksa meminjam wang untuk
ke tempat perlantikan nye sebagai Presiden.


Dia juga pernah mewasiatkan kepada
keluarganya supaya apabila dia mati
jangan mengebumikan nya terus.
Presiden Amerika itu mahu supaya tubuh
beliau di baringkan selama tiga hari dulu
bagi memastikan beliau betul-betul sudah mati.



satu lagi George mempunyai
sebatang gigi palsu yang di buat daripada tulang ikan paus..


sekian...

13 comments:

  1. haah ek?? cmne ek??dia gi audition kot..

    ReplyDelete
  2. hikhikhik fakta menarik...tadi baru present pasal beliau..:)

    ReplyDelete
  3. err..ada jugak camtu yer..nak jadi presiden jugak lah..hahaa.

    ReplyDelete
  4. teruk betul kisah dia.. huhu

    ReplyDelete
  5. gigi ikan paus pon nak kew..hehehe hurmm susah sebelum jd president kot

    ReplyDelete
  6. nasib manusia boleh berubah dengan sekelip mata je kan..

    ReplyDelete
  7. hehehe...
    nice info...
    nak g tmpt pelantikan presiden pon kena pnjm duit..

    ReplyDelete
  8. hehe..ayie tidak tahu pula pasal benda ini..nice sis kalo betoll

    ReplyDelete
  9. yer ke..baru tau, x termasuk lam syarat2 kt ngra depa gamoknyer..

    ReplyDelete
  10. xtau pun pasal ni..hehe..gila la gigi palsu buat dari tulang ikan paus..huhu

    ReplyDelete
  11. mak aih..gigi paus.

    ReplyDelete
  12. haha.. boleh plak camtu eh.. mesti dia takut kalo dia pengsan, org trus tanam dia.. heheh..

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();