lukisan pertama maisara

sebenar nye lukisan ni dah lama dia lukis.dalam 3 bulan lepas.tapi baru hari ni aku boleh tunjuk kat korang sebab masalah teknikal..wah!ayat...hehhe..

korang layan je la ye..ini adalah gambar ayah maisara.atas tu adalah mata ayah.

bulat yang bawah tu pulak adalah pusat ayah..yang garis2 tengah tu pulak gigi ayah maisara. garisan yang melintang belah kiri tu pulak tangan ayah.


ini pulak adalah gamba kuda.aku pun tak tau nak pusing macam mana baru nampak rupa kuda nye..jadi korang cari la sendiri tang mana rupa kuda tu.


yang ni pulak gamba lipas.nampak tak kaki lipas yang banyak tu?ha..yang macam bulu kaki tu..tu la kaki lipas.


yang ni pulak gamba burung gagak...aku nak terangkan pun tak reti.sebab
lukisan ni memang berseni sangat.korang kena tengok lama2 baru korang nampak objek sebeno dia..hahha




sekarang ni pun maisara masih melukis.dah banyak karya2 yang dihasilkan nye..contoh nye,rabbit,pokok kelapa,ibu maisara dan banyak lagi..tapi tak boleh dipaparkan takut ade yang pengsan dan terkena sawan..






Previous
Next Post »

11 komen disini

Click here for komen disini
3 September 2010 at 09:12 ×

lucu maisara! umur berapa dia?

Reply
avatar
Tapak Kaki
admin
3 September 2010 at 09:41 ×

sungguh abstract lukisan maisara.hehe

Reply
avatar
3 September 2010 at 11:03 ×

lukisan dia sungguh berseni...tp yg tang kuda tuh..mmg x leh nk nmpk...aduhai..bdk2 comel sungguh...

Reply
avatar
ShErA
admin
3 September 2010 at 12:08 ×

srnk tgk lukisan maisara ni... cute je...

Reply
avatar
NAJ HEBAT
admin
3 September 2010 at 12:13 ×

haha.. sungguh berseni!

Reply
avatar
elmo blurb
admin
3 September 2010 at 13:24 ×

dia sangat kreatif !

Reply
avatar
diana
admin
3 September 2010 at 16:06 ×

fifiey@umur 3 thun 5 bulan
sekarang ni.

Reply
avatar
3 September 2010 at 20:07 ×

heheh...pandai maisara lukis.. :)

Reply
avatar
3 September 2010 at 21:56 ×

na tngok lukisan ibu maisara....
mesti lawa....
huhu

Reply
avatar
fuzriown
admin
4 September 2010 at 07:44 ×

gambaq mak dia x dak kew?...

Reply
avatar
Sofya
admin
5 April 2011 at 11:07 ×

hanya dia yang faham lukisan dia tu...
simpan tau. nanti dia dah besar tunjukkan mesti dia gelak sendiri

Reply
avatar

sila tinggalkan komen anda...:) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment