Jumaat, 3 September 2010

lukisan pertama maisara

sebenar nye lukisan ni dah lama dia lukis.dalam 3 bulan lepas.tapi baru hari ni aku boleh tunjuk kat korang sebab masalah teknikal..wah!ayat...hehhe..

korang layan je la ye..ini adalah gambar ayah maisara.atas tu adalah mata ayah.

bulat yang bawah tu pulak adalah pusat ayah..yang garis2 tengah tu pulak gigi ayah maisara. garisan yang melintang belah kiri tu pulak tangan ayah.


ini pulak adalah gamba kuda.aku pun tak tau nak pusing macam mana baru nampak rupa kuda nye..jadi korang cari la sendiri tang mana rupa kuda tu.


yang ni pulak gamba lipas.nampak tak kaki lipas yang banyak tu?ha..yang macam bulu kaki tu..tu la kaki lipas.


yang ni pulak gamba burung gagak...aku nak terangkan pun tak reti.sebab
lukisan ni memang berseni sangat.korang kena tengok lama2 baru korang nampak objek sebeno dia..hahha




sekarang ni pun maisara masih melukis.dah banyak karya2 yang dihasilkan nye..contoh nye,rabbit,pokok kelapa,ibu maisara dan banyak lagi..tapi tak boleh dipaparkan takut ade yang pengsan dan terkena sawan..






11 komen disini:

FIFIEY LYCHEE MARATION berkata...

lucu maisara! umur berapa dia?

Tapak Kaki berkata...

sungguh abstract lukisan maisara.hehe

GURU BESAR LYD a.k.a MAKCIK LYD berkata...

lukisan dia sungguh berseni...tp yg tang kuda tuh..mmg x leh nk nmpk...aduhai..bdk2 comel sungguh...

ShErA berkata...

srnk tgk lukisan maisara ni... cute je...

NAJ HEBAT berkata...

haha.. sungguh berseni!

elmo blurb berkata...

dia sangat kreatif !

diana berkata...

fifiey@umur 3 thun 5 bulan
sekarang ni.

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

heheh...pandai maisara lukis.. :)

❤cik kipas❤ berkata...

na tngok lukisan ibu maisara....
mesti lawa....
huhu

fuzriown berkata...

gambaq mak dia x dak kew?...

Sofya berkata...

hanya dia yang faham lukisan dia tu...
simpan tau. nanti dia dah besar tunjukkan mesti dia gelak sendiri

Related Posts with Thumbnails