HARI INI DALAM SEJARAH.

Betul2 dalam sejarah le hari ni..dengan muka tak malu nye aku mengambil award yang di berikan oleh cik tom..sebeno nye dulu ade gak blogger bagi award tapi rase macam tak layak nak ambik sebabnye baru sangat melibatkan diri.kawan pun tak de lagi..alih2 nak amek awards..ape kes???okeh..sebelum merepek lagi panjang,jawab dulu soalan cepugangsa nie:

^1)ape yang bermain di fikiran sekarang ni?
kenapa la maisara tak tidu lagi?dah jam 3.20 pagi nie..

2)apekah nama samaran aku?
diana/kaklang

3)berikan 3 orang yang anda sayang?
emak,suami dan maisara

4)panggilan untuk si dia..
abangku sayang..hehhe..abang je la..

5)hadiah yang diimpikan dari orang yang istimewa..
keampunan..

6)blog mane yang anda suke visit?
blog yang sentiase ade entry baru..hehe

7)tag kan 15 blogger.




Post a comment

4 Comments

  1. hehe..tq.awe buat nanti ok...wah nak kena tag 15 orang tu..heheheh

    ReplyDelete
  2. sori diana..cik tom semalam publish awrd ni kul 2pagi sebab tue tak sempat nak bgth kat diana..memang khas utk diana pun..tengs ye alert :)

    ReplyDelete
  3. tqvm diana...pestime dpt award nih..bole jd entry baru..

    p/s: xckup 15 org xpe ke?

    ReplyDelete
  4. thanks kak diana... blogger ada beberapa org je ni.. hehe.. mcm mana nk tag 15... hehe

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)