sepuluh jenis orang islam yang kejam.. sepuluh jenis orang islam yang kejam.. Reviewed by Diana Rashid on 17:16:00 Rating: 5

lawak budak-budak

15:05:00
Petang itu ada dua orang budak bernama saod dan tolib pergi memancing di sungai.dalam pada bosan2 menunggu ikan,saod pun berkata "tolib...
lawak budak-budak lawak budak-budak Reviewed by Diana Rashid on 15:05:00 Rating: 5
kalau tak paham,buat2 lah paham.. kalau tak paham,buat2 lah paham.. Reviewed by Diana Rashid on 00:57:00 Rating: 5

nak letak lagu gak..

23:34:00
Aku tengok banyak ye blog yang ade lagu.best je kan ade lagu.rase tak le setakat jamu mata je.halwa telinga pun ade gak le...tapi banyak lag...
nak letak lagu gak.. nak letak lagu gak.. Reviewed by Diana Rashid on 23:34:00 Rating: 5

makan je koje nye..!

23:22:00
Banyak betuk la aku makan dalam 2,3 hari ni apesal ntah?rase nye pasal hari hujan kot.. aku kan,kalau hujan je,memang le perut mcm ade orang...
makan je koje nye..! makan je koje nye..! Reviewed by Diana Rashid on 23:22:00 Rating: 5
kisah ini benar-benar terjadi!!! kisah ini benar-benar terjadi!!! Reviewed by Diana Rashid on 16:40:00 Rating: 5

entry wajib bace!!

14:22:00
Assalamualaikum.. kali ni ku nak citer kat korang satu citer yang best untuk wanita.bagi lelaki mungkin dia rase tak syok le nak layan.haha....
entry wajib bace!! entry wajib bace!! Reviewed by Diana Rashid on 14:22:00 Rating: 5

bapak segala filem!!

00:02:00
Aku suke betul tgk citer p.ramlee ni.sekarang ni dok layan astro prima ni.ade citer labu labi.citer lawak macam ni lagi le aku tunggu..mema...
bapak segala filem!! bapak segala filem!! Reviewed by Diana Rashid on 00:02:00 Rating: 5
ustaz ramli tu ayah angkat saye..!! ustaz ramli tu ayah angkat saye..!! Reviewed by Diana Rashid on 18:58:00 Rating: 5
gempar:pocong di sekolah! gempar:pocong di sekolah! Reviewed by Diana Rashid on 13:54:00 Rating: 5
korang dah tak nak boikot ke? korang dah tak nak boikot ke? Reviewed by Diana Rashid on 10:56:00 Rating: 5

apesal same je..??

00:45:00
Ape yang same??hehe..aku baru abis bw ni..punye la banyak blog aku singgah..ade yang best.dan ade yang tak best langsung.memang le blog aku...
apesal same je..?? apesal same je..?? Reviewed by Diana Rashid on 00:45:00 Rating: 5
orang malaysia lagi pandai tau..!! orang malaysia lagi pandai tau..!! Reviewed by Diana Rashid on 16:38:00 Rating: 5
jangan le buat muka tak ensem tu..!! jangan le buat muka tak ensem tu..!! Reviewed by Diana Rashid on 13:55:00 Rating: 5
torres bakal join felda fc.??? torres bakal join felda fc.??? Reviewed by Diana Rashid on 14:36:00 Rating: 5
tak sedar diri punye orang..!! tak sedar diri punye orang..!! Reviewed by Diana Rashid on 14:47:00 Rating: 5
khas untuk adik2 yang tersayang..(chewahhh..!!) khas untuk adik2 yang tersayang..(chewahhh..!!) Reviewed by Diana Rashid on 02:39:00 Rating: 5

jangan le picit2!!!

02:06:00
Assalamualaikum.... aku suka beli barang2 basah kat pasar malam....kat situ orang jual mcm2 la.name pun pasar malam.ke korang tak penah p...
jangan le picit2!!! jangan le picit2!!! Reviewed by Diana Rashid on 02:06:00 Rating: 5

azam baru nie..!!

22:01:00
Korang jgn tak tau ye hari selasa ni hari kita buka buku baru..buku lama kita yang belambak2 dose tu akan di ganti dgn buku yang baru.. k...
azam baru nie..!! azam baru nie..!! Reviewed by Diana Rashid on 22:01:00 Rating: 5

anak sapa ntah...???

19:22:00
Biase nye kalau korang bukak blog korang ni ape perkara pertama yang korang buat..korang balas komen peminat ke(peminat tu...)korang tulis ...
anak sapa ntah...??? anak sapa ntah...??? Reviewed by Diana Rashid on 19:22:00 Rating: 5
tetttttt.!!.ni untuk pompuan saje!!! tetttttt.!!.ni untuk pompuan saje!!! Reviewed by Diana Rashid on 22:22:00 Rating: 5
nak kawen ke tak nak..?? nak kawen ke tak nak..?? Reviewed by Diana Rashid on 19:31:00 Rating: 5

rm30 je???

21:14:00
Tengah hari tadi laki aku dapat le sms dari sorang akak ni.. dia memang rajin jual itu ini pada aku..jual je..tapi aku tak pernah beli ape...
rm30 je??? rm30 je??? Reviewed by Diana Rashid on 21:14:00 Rating: 5

shoutbox!

19:01:00
Akhir nye aku pasang jugak shoutbox kat blog aku ni.. dulu memang nak letak..tapi aku rase mcm semak je.. tapi tengok blog orang semua ade b...
shoutbox! shoutbox! Reviewed by Diana Rashid on 19:01:00 Rating: 5

susah nak percaya..

17:55:00
Aku tak pernah percaya pada kawan2.maksud tak percaya tu ialah aku tak pernah dan tak suke meletak kan ape2 harapan pada kawan2 aku.kalu en...
susah nak percaya.. susah nak percaya.. Reviewed by Diana Rashid on 17:55:00 Rating: 5

godaan betul la....

16:25:00
Bangun je pagi2 tadi aku terkejut tengok atas meja makan ade 1 beg besar godaan..banyak weh..bukan sikit2.di ulang sekali lagi 1 beg besor.....
godaan betul la.... godaan betul la.... Reviewed by Diana Rashid on 16:25:00 Rating: 5

lelaki...lelaki....

17:35:00
ramai yang kata lelaki ego.betul ke?bagi aku sama jeeee..pompuan pun ade gak yang ego,ade yang tidak.. ni semua macam sumpahan la untuk lel...
lelaki...lelaki.... lelaki...lelaki.... Reviewed by Diana Rashid on 17:35:00 Rating: 5
17:16:00
semua sedia maklum yang jose mourinho ni suke tunjuk dia berkuasa.bukan semua orang boleh bekerja dengan orang yang macam ni.tapi bile di p...
Reviewed by Diana Rashid on 17:16:00 Rating: 5

selsemaaaaaa....

15:33:00
tak suka la aku selsema ni.. dapat dari anak aku la ni.. mase balik kedah aritu dia selsema.. dok dalam keta lama sangat.. dia memang x bole...
selsemaaaaaa.... selsemaaaaaa.... Reviewed by Diana Rashid on 15:33:00 Rating: 5
bantal busuk jadi kain busuk.. bantal busuk jadi kain busuk.. Reviewed by Diana Rashid on 17:34:00 Rating: 5

ubat paling sedap..

15:51:00
Assalamualaikum.. petang semalam ade jiran aku yang bagi buah kelapa ni..jangan korang tak tau pulak air kelape muda ni sesuai untuk orang y...
ubat paling sedap.. ubat paling sedap.. Reviewed by Diana Rashid on 15:51:00 Rating: 5

lagu untuk kamu

16:07:00
korang ade tak tuju2 lagu kat orang?alah..untuk sape2 je la..mak yah ke..suami ke..?aku ade...tuju2 lagu ni sebagai suara hati kita untuk ya...
lagu untuk kamu lagu untuk kamu Reviewed by Diana Rashid on 16:07:00 Rating: 5

mulut puake..!!

15:21:00
susah betul kalau kita di kelilingi manusia2 yang suka mengaib kan orang lain.kain sendiri terselak,sebuk nak intai kain orang..ni la manus...
mulut puake..!! mulut puake..!! Reviewed by Diana Rashid on 15:21:00 Rating: 5

anak yang baik..

19:48:00
Bertuah nye ade anak macam maisara ni.dia ni baik sangat2 sebenar nye..walaupun dia nakal tapi biase la nakal budak2.anak aku ni senang jag...
anak yang baik.. anak yang baik.. Reviewed by Diana Rashid on 19:48:00 Rating: 5

jiran oh jiran..

02:59:00
Jiran korang best tak?ke hampeh macam jiran aku jugak?Aku ni kan kalau ade ape yang terbuku di hati memang payah sangat nak tidur.so kat sin...
jiran oh jiran.. jiran oh jiran.. Reviewed by Diana Rashid on 02:59:00 Rating: 5
luka di jari nampak berdarah.. luka di jari nampak berdarah.. Reviewed by Diana Rashid on 17:47:00 Rating: 5
aku boleh tau wooooo.... aku boleh tau wooooo.... Reviewed by Diana Rashid on 21:36:00 Rating: 5

laki kau kerja apa..

19:11:00
Kalau seperti yang di janji kan hari ni aku nak tunjuk gambo anak aku buat sepah kat umah ni..tapi x jadi la,hari ni anak aku x buat sepah p...
laki kau kerja apa.. laki kau kerja apa.. Reviewed by Diana Rashid on 19:11:00 Rating: 5

berani dah sikit..!

02:01:00
Dulu aku tak berani nak bagi orang komen2 kat blog aku ni..takut kena kutuk sebeno nye.malaysia ni kan macam2 jenis orang.ade yang boleh ter...
berani dah sikit..! berani dah sikit..! Reviewed by Diana Rashid on 02:01:00 Rating: 5

macam x sihat...

22:58:00
Hari ni aku rase macam x sihat saje..bile aku tunduk,nak bangun je rase memusing2 je dunia ku ini..darah tinggi ke?tapi aku ni jenis jage ma...
macam x sihat... macam x sihat... Reviewed by Diana Rashid on 22:58:00 Rating: 5

penat la macam ni...

23:33:00
penat le macam ni..jenuh dah ni cube nak letak unit iklan nuffnang tu tp x berjaye jugak..dah ikut aturan nye pun x blh2 lagi.mule2 blh je t...
penat la macam ni... penat la macam ni... Reviewed by Diana Rashid on 23:33:00 Rating: 5

About Me

Powered by Blogger.