Rabu, 23 April 2014

LAIN SANGAT MUKA ZAHIDA RAFIK SEKARANG NI.

Assalamualaikum...



Agak lama tak tengok pelakon ni kat tv kan??
Last cerita hangat pasal dia 
masa kes duit dengan VVIP tu..
entah apa  namanya VVIP tu..heheh..
tapi benda tu senyap je sampai sekarang..

Tapi kerap la tengok gambar2 Pelakon Zahida Rafikni  kat Ig..
dia suka tayang2 beg  dia..
kasut2 gojes dia..awww..meleleh tengok..
ehehe...buat geram je...

Yang terbaru gambar semalam..
dia sambut hari jadi dengan kawan2 dia..
tapi awat lain sangt muka dia dulu dengan sekarang kan??
faktor usia mungkin..:P









Takut tengok..:P
hehehehe..
artis2 sekarang muka semuanya menakutkan..


sekian...

SUAMI JUGA MENGALAMI TEKANAN KETIKA BARU MENIMANG CAHAYA MATA.

Assalamualaikum...

Selamat menimang cahaya mata...
ucapan untuk awak2 yang baru melahirkan anak..
yang bakal melahirkan anak,
semoga semuanya dipermudahkan..


Kebiasaan nya yang kita tahu,
bila melAhirkan anak ni,mak2 je yang akan mengalami tekanan
dan adakala sampai jadi kemurungan.
masa tu kebanyakan dari kita rasa..
"cuma aku sorang je yang tanggung.."
"semua aku nak kena buat.."
Boleh kata dia pikir dia sorang2 je yang hadapi semuanya..




jangan tak tau sebenarnya golongan suami dan bapa ni pun
hadapi tekanan emosi juga waktu baru mendapat cahaya mata.
malah dalam 5 tahun pertama membesarkan anak,
golongan ayah dan suami ni juga
mengalami stress akibat dari masa dan perhatian yang banyak dihabiskan untuk anak.


Yang merisaukan adalah anak-anak yang tinggal dan
dibesarkan oleh ibu bapa yang mengalami tekanan perasaan ,
akan berisiko  terhadap  perkembangan keterampilan berbahasa,
membaca, dan juga dalam hal perilaku.

jadi pada ibu bapa banyak kan berdoa,tenangkan fikiran 
dan sentiasa bersyukur dengan kehadiran si comel dalam hidup anda.
itu saja cara yang buat anda akan lebih rasa bahagia dan 
kekal tenang dalam membesarkan anak2..

sekian..

NAMPAK MACAM SENANG 16

Assalamualaikum...

Aku nak kongsikan dengan korang cara buat kotak comel
yang macam2 bentuk nih..
mungkin ada yang boleh cuba untuk 
guna masa majlis apa2 yang korang rancang nanti..kan??




semua comel2kan??
buat sendiri lagi jimat kot..
kalau buat kemas2 cantik2,
rasanya lagi jimat dari kita beli kat kedai tu..
tapi kalau nak jimat masa beli je la..

Cuma rasa rugi la beli sebab benda ni kalau beli bentuknya mungkin
tak eksklusif macam buat sendiri yang kita 
boleh hias ikut kreativiti kita..
yang tak kan ada kat mana2 kedai..kan??

sekian...








Related Posts with Thumbnails