Jumaat, 29 Ogos 2014

RM200 UNTUK 10 HELAI BAJU FESYEN KOREA - ESGESEE.COM

STICKY POST!!
Scroll untuk entry terkini

Assalamualaikum...

Sebelum ni saya dah perkenalkan satu laman web pembekal baju-baju fesyen Korea yang meletop-letop cantiknya dengan harga yang super jimat.Pakaian nya murah dan cukup berkualiti kerana ianya dijamin oleh pihak Esgesee.com sendiri.

Bagi yang belum berkesempatan membacanya boleh klik sini dan sini.

Hari ni saya nak cuci-cuci mata dengan awak semua ..kita jamu mata kita dengan sedikit koleksi-koleksi yang terdapat di Esgesee.com .Mungkin lepas ni ada yang berminat nak mulakan perniagaan menjual baju-baju fesyen Korea ni.kalau berminat cepat-cepat la hubungi Esgesee.com sebab takut kalau lambat-lambat tingal sikit je .Nak berniaga macam mana  kalau baju tinggal sikit.kan??

Kalau pasal harga jangan bimbang sebab sekali lagi saya tekan kan ,diakui memang harga super jimat.!!tak padan dengan harganya..baju cantik,fesyen terkini ,jahitan kemas tapi harga nya murah.dengan RM200 kita boleh dapat 10 helai baju dan memulakan perniagaan.Berminat tak??

jom kita tengok antara koleksi-koleksi Baju fesyen Korea yang ada di Esgesee.com.








Bukan saja yang badan-badan kurus je boleh bergaya cantik tapi esgesee.com menyediakan pakaian sehingga saiz XL.Sebab itu lah esgesee.com menjadi pilihan ramai.

kepada yang berminat nak menjadi dropship atau nak memulakan perniagaan dengan segera ,hubungi esgesee.com sekarang

web: http://esgesee.com
tel: 0125746790
Email: esgesee@yahoo.com

sekian..



Rabu, 27 Ogos 2014

WANITA MENGAMUK KEKASIH HADIAHKAN BEG TANGAN TIRUAN

Assalamualaikum...

Kisah sedih seorang lelaki di China...
Dia dimalukan di khalayak ramai apa bila kekasih nya melemparkan beg tiruan yang
dihadiahkan kepada kekasih nya itu.




Awalnya lelaki tersebut yang tinggal di luar negara
menghadiahkan beg berjenama mewah
yang dibeli diluar negara kepada kekasihnya.


Kekasihnya tidak menyangka beg tersebut adalah barang tiruan
kerana ianya dibeli diluar negara.
tidak lama kemudian dia membawa beg tersebut
ke  tempat penilai barang-barang mewah.
Dia terkejut kerana menurut penilai tersebut beg nya adalah tiruan.
mungkin berasa sangat malu wanita tersebut
terus melempar beg yang dihadiahkan kearah lelaki tersebut..
kejadian tersebut  di rakam dan di muat naik ke laman sosial..


peringatan untuk lelaki2 tak payah la nak hadiahkan
barang mewah pada kekasih kalau tak mampu..
kalau palsu cakap je palsu.
tak payah la tipu2..
dalam kes ni tak tahu la siapa yang malukan siapa..
yang pasti dua2 dah rasa malu..
hhehheh...

Mujur kat malaysia tak de
penilai barang mewah kat tempat awam macam ni.
kalau tak memang ramai la yang malu..

sekian...

MEMANG SAYA MELEBIH-LEBIH.....

Assalamualaikum..

Dalam seminggu dua ni saya rasa macam tak banyak benda yang saya boleh kongsikan dengan pembaca-pembaca blog senyum-senyum ni.Tapi saya akan cuba lawat blog kawan2 selepas  anak-anak tidur.
Disebabkan apa yang terjadi pada Maisara di sekolah baru2 ni saya mahu emosinya di ubati.



Saya yakin semasa di sekolah pun dia tak boleh nak tumpukan perhatian sangat pada pelajaran.Sebab dia sekarang memang cakap tak mau pergi sekolah.Selain mengharapkan  bantuan dan kerjasama guru-guru di sekolah tu saya di rumah pun banyak mengajar dia supaya apa yang dia tak dapat tumpukan di sekolah ,semuanya tak tercicir.Saya nak dia suka pada sekolah semula.



Mesti ada yang berkata saya terlalu melebih-lebih tentang hal anak-anak.Jujurnya saya mengaku bila melibatkan anak-anak memang saya jadi melebih-lebih.Mereka adalah masa depan saya.saya tak boleh pandang ringan.

Kalau masa saya belum kahwin dulu saya tak kesah pun kalau ada orang pukul saya,bergaduh dengan saya.InsyaAllah..bila kita bertemu saya boleh senyum dengan dia.berbual macam tak ada apa-apa yang berlaku.Tapi bila dah bertukar status semua tu saya tak mau berlaku.Anak saya 24 jam dengan saya.Apa-apa yang berlaku pada saya mesti diaorang nampak.Sedikit sebanyak perasaan mereka pun akan terjejas.Apalagi perasaan suami Saya,

Sebab itu bila sampai melibatkan anak-anak saya terus jadi tak de tolak ansur.Awak buat salah,saya maafkan tapi nak bebaik macam dulu saya tak boleh lagi..

Susah kan bila berjumpa orang macam saya.??hahah..nak buat macam mana,..keutamaan saya sekarang ni pada suami dan anak-anak saja..

sekian...


Related Posts with Thumbnails