photo mv j_zpshold1suy.gif

Selasa, 31 Mac 2015

5 SELEBRITI TEMPATAN YANG SELALU JADI TUMPUAN HATERS DILAMAN SOSIAL

Assalamualaikum...

Artis dan selebriti  kat malaysia ni,
kalau tak de haters tu maknanya tak popular la.
Tapi ada jugak yang popular kerana haters
Nyanyi, belakon  dan mengacara tak seberapa ,cerita panas je yang lebih.
cemana tak mengundang Haters..
Ini 5 artis paling kerap jadi tumpuan haters.

1-Fynn Jamal


Sejak melibatkan diri dalam bidang seni ,nyanyian dan penampilan nya
kerap di kritik malah kisah2 peribadi nya juga  jadi tumpuan haters.
Dia juga dikatakan menggunakan anak nya untuk 'meraih simpati orang ramai.


2-Taukey Jambu

Di cop sebagai playboy taukey juga kerap menjadi sasaran haters
yang mengkritik setiap tindak tanduk nya.
tambahan pula taukey kerap memuat naik
gambarnya bersama gadis2 cantik dan seksi.
ini menambahkan lagi tanggapan buruk pada diri nya.

3-Azwan Ali

kerap memuat naik status berunsur sindiran dan kata-kata kesat,
pengacara Diva ini dah tentu mengundang kebencian banyak pihak.
Dia juga dikatakan di banned oleh beberapa wartawan hiburan.


4-Sharifah Sakinah

Pelakon yang baru sahaja mendirikan rumahtangga ini
pasti mendapat tumpuan haters setiap kali dia memuat naik gambar nya di laman sosial.
terbaru gambar-gambar dan video perkahwinan nya
menjadi kecaman dan dikatakan seakan-akan kebaratan
dan kini sudah tentu suami nya juga menerima tempias dari gambar2 tersebut.
namun dia tidak pernah membalas setiap kritikan haters terhadapnya.



5-Rozita Che Wan
Ada segala-galanya..
mungkin ini lah punca mengapa haters muncul
dan memberi komen2 pedas pada setiap gambar nya.
walaupun penampilan nya yang sudah berhijab namun
haters tetap haters.. :)

sekian..

RESEPI OREO DESERT YANG MUDAH DAN SEDAP

Assalamualaikum..



Tadi baca kat venale.com.  ada resepi mudah
buat Oreo bar dengan hanya guna 3 bahan saja.
Benda2 mudah gini memang kegemaran orang2 sekarang la..
sibuk kerja jadi nak masak pun benda yang mudah2 dan jimat masa je.

Jom tengok bahan2 dan cara membuat nya..


bahan-bahan

 3 bungkus biskut Oreo
2  mangkuk kecil marsmalllow
4 sudu besar mentega

cara-cara.

Hancurkan biskut oreo.

dalam bekas lain masuk kan mentega dan marsmallow.\cairkan dalam mikrowave dalam 2-3 minit.


kemudian masuk kan biskut oreo tadi kedalam marsmallow yang dah dicair kan.

kacau sebati dan ratakan di dalam loyang..


selepas 10 minit atau bila dah keras boleh potong dan siap untuk dihidangkan..

selamat mencuba..

sekian..



BUNGA SAKURA SEBENARNYA BERASAL DARI CHINA

Assalamualaikum...

Khabarnya di Jepun sekarang ni ,bunga -bunga
sakura sedang mekar berkembang.
Dan mereka sedang bersiap sedia untuk perayaan tradisi musim sejuk
yang diadakan setiap tahun.
Kalau awak2 kat Kanazawa ,jepun sekarang boleh la berpeluang
menikmati keindahan sakura..

Dalam pada itu China menjelaskan sebenarnya
pokok sakura asalnya dari China..
He Zong Ru ,Ketua Eksekutif persatuan China Cherry Blossom
menjelaskan  orang ramai patut tahu sejarah sebenar bahawa
Bunga sakura mula di tanam di China dan bukan nya di Jepun.


Sebelum ini korea Selatan menegaskan
Pulau Jeju adalah tapak asal bunga sakura.

He Zong Ru dengan tegas menjelaskan
Bunga sakura berasal dari China,berkembang mekar di jepun
dan tidak ada kena mengena dengan korea.


Benda ni pun depa nak berebut..kan??
sama macam negara jiran kita tu la..kan??
hehehh

Sekian..
Related Posts with Thumbnails